5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dennisgodderie

chrome synchronisatie

Ben sinds enkele dagen Google Chrome aan het gebruiken omdat ik een tip had gelezen dat Safari redelijk wat CPU zou gebruiken in vergelijking met Chrome. Uiteraard het testen waard…

Maar bij Google Chrome heb ik rechtsboven bij de instellingen altijd een uitroepteken staan omdat er een synchronisatiefout is. Als ik hierop klik vraagt hij achter mijn “wachtwoordzin”, maar ik heb dit nooit opgegeven. Wanneer ik dan hun instructie volg en naar het Dashboard ga en de instellingen verwijder, zodat ze erna opnieuw kunnen ingesteld worden, geraak ik nog steeds geen stap verder. Hij zegt dan wel in het Dashboard dat er niets gesynchroniseert is, maar ik kan nog steeds nergens een wachtwoordzin opgeven zodat ik deze kan ingeven bij de instellingen.

Iemand tips?

Bijdrager
    Rholerio

Opnieuw installeren?

Bijdrager
    dennisgodderie

Dat helpt ook niet, hij blijft dat aangeven en ik snap niet vanwaar ik die “wachtwoordzin” moet halen?

Bijdrager
    iBrammes

Je moet een eigen wachtwoord zin maken, of anders inloggen met je gmail account.

Bijdrager
    Yggdrasil

Chrome synchroniseren betekent dat, als jij een bladwijzer aanmaakt op de iMac, diezelfde bladwijzer ook verschijnt op je MacBook als je inlogt met je Google-account.

Ik vind het persoonlijk irritant maar je kunt dat gewoon uitzetten:

1. Open Chrome
    2. Klik op het Engels sleuteltje
    3. Inloggen > Geavanceerd
    4. Kies wat gesynchroniseerd moet worden: vink bladwijzers uit
    5. Sla op

Als je alles van Chrome synchronisatie wil uitzetten kun je onderstaande stappen uitvoeren:
    http://www.howtogeek.com/howto/21327/sync-your-google-chrome-bookmarks-theme-and-more/

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.