7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Sisamnes

Cherry OS!

Heeft er iemand ervaring met Cherry OS en Mac OS X Panther onder een G4? Wat zijn de ervaringen?

Bijdrager
    ivan.roos

Langzaam als een schildpad.

Bijdrager
    Sisamnes

Is het stabiel? Het is gewoon een vriend van mij die het eens zou willen proberen. Ik heb een Mac en een Pc, maar heb geen zin om rommel op m’n pc te zetten. Kun je er bijvoorbeeld CD’s mee branden en schijven formatteren? Is het dezelfde snelheid als virtual PC?

Bijdrager
    ivan.roos

Ja…
    Branden.. mmm… heeeeeeeeel langzaam.

Bijdrager
    Sisamnes

Hangt er misschien vanaf op welke PC? Ik heb bijvoorbeeld een VAI0 3,4 GHz, mijn Mac is een PowerBook G4 A,5Gh? Op welk toestel heb je het zelf geprobeerd?

Bijdrager
    ivan.roos

DUAL 2GHZ

Bijdrager
    sgaap

Heeft er iemand ervaring met Cherry OS en Mac OS X Panther onder een G4? Wat zijn de ervaringen

Kun je dat niet beter met mol (mac on linux, ik ga er van uit dat er op die g4 dan linux draait), dan draaien osx apps prima

//edit: uit je andere posts maakte ik op dat je iets anders bedoeld, ik heb zelf pearpc (dat is het programma wat de cherryos maker gebruikt heeft om zijn eigen schil omheen te plakken) 0.3.1 een tijdje terug gedraaid (sdl accel op linux) en dat draaide wel langzaam maar het was best werkbaar, zeker als je even met osx wilt spelen, al kan ie beter ff bij een apple shop langs gaan

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.