8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    steeze

Chello uitgaande mail error (opgelost)

De laatste paar dagen kan ik via mail maar gaan e-mails versturen..

ik krijg steeds deze foutmelding te zien..

heeft iemand dit probleem ook, en weet iemand een oplossing ?

Ik heb 2 hotmail accounts, en 2 email accounts van mijn eigen website in mail staan. En met geen één account lukt het om een email te versturen

Als ik bijv inlog via hotmail.com kan ik wel gewoon een e-mail versturen, maar via mail krijg ik dus steeds die foutmelding te zien

Ik kan ontvang trouwens wel gewoon e-mails via mail.

.

Bijdrager
    steeze

Het is best wel irritant eigenlijk, nu moet ik steeds inloggen op hotmail.com als ik een e-mail wil beantwoorden.:eek:

Bijdrager
    Pieterr

Chello gebruikt tegenwoordig
    smtp.upcmail.nl

Heb je die al geprobeerd?

http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/230/~/serverinstellingen-upc-e-mail

Bijdrager
    steeze

Had ik al geprobeerd ja.

Ik had nog een e-mailadres van UPC waar ik niets mee deed.

Heb net even voor de grap die UPC e-mailadres in mail gezet. Heb ook precies alle stappen van de site gevolgd http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/169#close

Maar ook met deze e-mail adres kan ik geen mails versturen.

:sad:

Bijdrager
    steeze

Vraag me niet hoe….

maar mail.chello.nl werkt nu gewoon weer.

:yum:

misschien hadden ze een storing ofzo

Bijdrager
    Pieterr

Goed dat het is opgelost, en bedankt voor het terugmelden.

Bijdrager
    Raddie

Goed dat het is opgelost. Ik weet dus niet of dit echt veel zal helpen, wellicht voor de toekomst. Mijn account bij een Amerikaanse provider (AT&T) geeft regelmatig dit soort fouten. Na een uurtje of zo gaat het meestal vanzelf weer over, ik heb al lang geleden geconcludeerd dat het probleem aan de providerkant moet liggen.

Bijdrager
    Lisa 2

Ik had hier ook last van. UPC zakelijk gebeld, vriendelijke jongen aan de lijn die me vertelde dat UPC alleen smtp-verkeer via poort 25 accepteert. Apple mail pakt standaard de poorten 25, 465 of 587. Even via ‘geavanceerd’ vastzetten op poort 25, klaar.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.