4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    petertje

Chello en Airport

Heeft iemand (liefst positieve) ervaringen met de combinatie: Apple Airport en een Chello kabel internet abonnement? Ik zoek met name info over de MAC ethernet code, en de overgang van mijn huidige G3 macintosh, naar een G4. Ik wil de G4 via Chello 'vast' verbinden en een ibook via Airport online brengen. Waar moet ik zoal rekening mee houden of is een Airport helemaal niet de beste oplossing?

Bijdrager
    Igor

Ten eerste Chello en Mac gaan prima samen! Ook onder macosx. Dit onderwerp is al een keer behandeld in het macosx deel.

Ten tweede het lijkt mij raar als je een G4 vast verbind en een iBook via Airport. Volgens mij is dit bijna niet mogelijk op 1 kabel aansluiting. Je kunt veel beter in de G4 ook een Airport-kaart installeren. Dan heb je altijd een goede verbinding!

Moderator
    Adriaan Mol

Lukt heel goed. Boris (die overigens veel artikelen heeft geschreven) maakt ook gebruik van internet via de Airport en Chello.

Werkt heel goed daarzo.
    Adriaan

Bijdrager
    petertje

dank voor de feedback. Vraag is wel hoe ik de MAC ethernet code van mijn G3 kan overzetten naar de Airport. Want Chello heeft me dat nummer een paar jaar geleden toegewezen en ik ben benieuwd hoe lang een aanpassing bij Chello zal duren nu ze zo zeer in de problemen zitten.
    Ik woon in Eindhoven en mijn Chello verbinding wordt steeds langzamer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.