4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    arjan901

[check]

hallo,
    ik heb een nieuwe hobby namelijk fotograferen en daarom ook een website mee gemaakt.
    http://www.arjan901-fotos.tk/
    ik zou graag een oordeel willen van wat jullie van foto’s en layout vinden en of jullie misschien nog tips hebben hoe ik foto’s moet maken. misschien tutorials op websites.

Bijdrager
    dimelot

Maak je ‘thumbs’ echt kleiner. Dus niet alleen in grootte, maar ook in kilobytes. Sommige zijn ruim 400 kb. Nu bouwt hij de thumbs hel langzaam op omdat ze erg groot zijn. Zoiets moet in 1 keer op je scherm staan.

Tips voor fotografie: Dutchphotozone.com

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

idd, de thumbs zijn veelste groot qua kb.
    Het menu ziet er wel ok uit, alleen daarna lijk je wel gestopt te zijn. Doe een gewoon arial, helvetica of verdana lettertype erin. En een paar menu items werken niet.

En bij de natuurfoto’s staat bij de laatste: “een soort gras met pluisjes” maar dat klopt niet, je bent vergeten de tekst aan te passen.

Bijdrager
    Djmichel

Hey,

leuk idee, maar misschien is het handig om te wachten totdat je wat meer hebt om te laten zien. Nu is het een vrij simpele site. Een tip is om eerst de site verder uit te werken zodat de tips en kritiek die je krijgt ook onderbouwd kunnen worden.

Succes ermee!!!

ps. fotografie is idd een leuke hobby:D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.