11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    jacobusv

CheapTech

Heeft iemand enige ervaring met CheapTech een Chinees bedrijf dat ook in Nederland Apple-kloons aanbiedt; wij dachten een lichtnetadapter voor een wat oudere macbook voor de helft van de Apple-prijs aan te kunnen schaffen; vlotte levering, echter de aansluiting met de macbook bleek niet te passen; contact zou mogelijk zijn via email, maar daar wordt niet op gereageerd; op de site staat het bericht dat retourneren duurder is dan het geleverde product; dus benieuwd naar andere ervaringen.

Bijdrager
    Niels

Even nadenken:

MacBook 1000-3000 euro
    Officiële Apple lader 79 euro
    Neplader 40 euro

Ja, dan zou ik ook voor die belader gaan, NIET DUS! Eigen schuld dikke bult dus…

Bijdrager
    jacobusv

Dat was de vraag niet; leedvermaak is te makkelijk en niet ieder heeft het stevige Apple-bedrag beschikbaar voor een wat ouder apparaat; dus is een waarschuwing hier niet meer waard?

Bijdrager
    belfortmac

Toch, eigen schuld dikke bult.
    Je kan over dit onderwerp zoveel info van internet halen.
    Doe je dit niet, ja………….

Bijdrager
    Niels

Mijn reactie is geen leedvermaak, maar gewoon een kwestie van gezond verstand. Zelfs als je (tweedehands) een Mac aanschaft zit je al snel in de honderden euro’s. Om dan voor een paar tientjes het risico te nemen je Mac te beschadigen, tsja, dat is mijn inziens gewoon dom…

Bijdrager
    belfortmac

Hier nog een tip.
    http://www.kabeltje.com

Zeer betrouwbaar, en heel veel keus.
    Ben er zelf vaste klant.:)

Bijdrager
    GoeieDag

Geen leedvermaak, maar je moet maar durven: iets aanschaffen op een site die ook fake iPhones (met Android) en fake MB Air’s (met Win 7) verkoopt. Dat zouden toch al hele grote ‘red flags’ moeten zijn.

Bovendien is het sowieso oppassen met niet-originele adapters, en zeker de goedkope versies. Deze missen ongetwijfeld de beveiligingen die Apple inbouwt om een accu goed én veilig op te laden. Het zou me niks verbazen als dit soort laders de accu makkelijk ‘overladen’, met oververhitting tot gevolg. En een brandende lithium-polymer accu, daar wordt je helemaal niet blij van. Als je daar niet snel bij bent, weet je zeker dat jouw huis in de fik gaat!

Bijdrager
    bartb112

Niks kopen! Geven niet thuis bij garantie claim. Retour adres is een eazig chinees adres.

Bijdrager
    computer space

Heb je met Paypal betaald? Gewoon geschil openen en zeggen dat ze niet leveren wat ze beweren. Krijg je geld direct terug. En Facebook timeline spammen!

Bijdrager
    jacobusv

Dank voor informatie en goede raad; men is dus gewaarschuwd, daar ging het mij het om.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Vanmorgen de iPhone lader in Iphone geprikt en ik wachtte op het deuntje, maar er gebeurde niets. Nadere inspectie leverde de volgende onderstaande foto’s op. Wist dat het een iPhony was, maar dit had ik toch echt niet (zo snel) verwacht.

Een flinke brandplek

Appwy Califomia ??? LOL

Enkele reis KOMO!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.