8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    sabine

chatten met aim op windows(sorry voor het vieze woord)

Ik zit in het weekend vaak op een pc(je moet wat over hebben voor je relatie).Is het mogelijk om ook zonder ichat te chatten met je aim naam op een windows systeem :sealed: ? (ik kan mijn vriendjes zo moeilijk missen in het weekend) :cry:

Bijdrager
    Urbin Design

Ben niet zo thuis op PC gebied.
    Maar msn manager via hotmail.
    draait op beide platforms.

Bijdrager
    sabine
    ”Urbin”

Ben niet zo thuis op PC gebied.
    Maar msn manager via hotmail.
    draait op beide platforms.

die heb ik ook maar ik heb mensen die wel aim gebruiken maar geen messenger…dus helaas

Bijdrager
    Urbin Design

Precies. dat doe ik.
    Overhalen via @mail.
    Zo maak je een hele groep.

Bijdrager
    sabine

ja maar dan is toch nog steeds mijn prob van evt met aim vriendjes kletsen op windows niet opgelost ik denk nl dat het best moeite gaat kosten om aimers over te :apple: halen tot msn

Bijdrager
    Elstar

Ik hoop dat deze thread de gouden tip over chatten tussen windows en mac oplevert. Mijn vraag van vorige week is door al dat lounge-geweld ondergesneeuwd.
    Ik zoek ook naar een manier om via AIM of MSN met windows-gebruikers te chatten. Of liever nog: dat MSN gebruikers via mijn AIM adres kunnen chatten. ICQ is me wel al gelukt.

Ik heb nu drie chat-‘knoppen’ onder mijn bericht staan. MSN en iChat heb ik nog helemaal niet aan de praat gekregen. ICQ zou moeten werken.

Bijdrager
    Stof
    ”sabine”

Ik zit in het weekend vaak op een pc(je moet wat over hebben voor je relatie).Is het mogelijk om ook zonder ichat te chatten met je aim naam op een windows systeem :sealed: ? (ik kan mijn vriendjes zo moeilijk missen in het weekend) :cry:

Waarom gebruik je niet gewoon AOL Instant Messenger voor Windows?

Bijdrager
    sabine

helemaal toppie het werkt, kletsen met mijn apple vriendjes op een windows!!!!!:mrgreen:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.