13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Chat Apps worden bij syncen steeds gewist..!

Bij het overstappen naar de laatste iPhone heb ik een aantal apps gewist, onder andere de chat apps WhoseHere en WhosAround, die ik veel gebruikt. Er stonden veel chats in, dus vandaar.
    Op mijn nieuwe iPhone heb ik toen deze apps weer gedownload. Dat is ok, dacht ik. Maar……elke keer als ik mijn iPhone nu synchroniseer worden deze twee apps vanzelf gedelete, waarbij ik bij WhosHere mijn hele account en profiel kwijt ben en alle chats en bij WhosAround niet mijn profiel maar wel alle chats. Dat is vervelend. Hoe kan ik dit veranderen>

Bijdrager
    Joepmini

Kun je in iTunes, bij de iPhone opties, niet gewoon de te synchroniseren programma’s selecteren ?
    Misschien staat daar wel geen vinkje ?

Bijdrager
    MacAanZee

Eerlijk gezegd heb ik nooit een mogelijkheid gezien om apps aan of af te vinken? Waar is dat dan. Niet bij het synchroniseren zelf volgens mij. En ik wil nu voorkomen dat ik synchroniseer en ik alles weer kwijt ben

Bijdrager
    MacAanZee

Weet iemand of het ergens anders in iTunes te vinden is? Ik kan het niet vinden

Moderator
    Rivanov

Wanneer je je iPhone aan de computer hangt kom hij in iTunes te staan. Klik je iPhone aan zodat je het algemene info scherm ziet met al die tabjes aan de bovenkant. De tab aan de rechterkant is de Applications tab. Daar kun je de gewenste applicaties uit- en aanvinken.

Bijdrager
    MacAanZee

Is dat waar de muziek, foto’s en video’s etc ook staan? Ik heb daar nooit een applications tab gezien. Maar als ik ‘m daaraan hang, dan kan ik het niet zo snel aanvinken dat deze twee apps behouden blijven. Dan ben ik ze nu (met alle inhoud) dus toch wel kwijt? Of is dat te voorkomen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Je kunt ook een oude backup van je foon terugzetten natuurlijk…

Bijdrager
    MacAanZee

op die oude backup staat niet de inhoud van de chatprogramma’s die ik nu heb. En waar zou ik die oude backups vandaan halen?

Geblokkeerd
    Breuf
    ”MacAanZee”

Maar als ik ‘m daaraan hang, dan kan ik het niet zo snel aanvinken dat deze twee apps behouden blijven.

Hoezo zou dat “snel” moeten?

PS Wat is er met de Media2daysite aan de hand?

Bijdrager
    MacAanZee

Omdat anders de chat apps alweer gedelete zijn, zo werkt dat met andere onderdelen ook. Het deleten gaat volgens mij eerst bij het synchroniseren.

PS: websitehoster heeft serverproblemen

Geblokkeerd
    Breuf

Is er geen instelling dat je het syncen handmatig kan starten zodat je meer tijd hebt om te vinken?

Bijdrager
    MacAanZee

die is er denk ik wel, maar die heb ik niet ingesteld, dus als ik hem nu verbind, is het volgens mij meteen verdwenen. Is er een manier om in iTunes zelf de apps aan te vinken? De apps worden daar toch gekopieerd, maar ik kan ze in iTunes zelf nergens vinden.

Bijdrager
    Joepmini

Als iPhone is aangesloten en herkent in iTunes zie ik als laatste tab programma’s.
    Hier kan je dus aanvinken welke progs wel/niet gesynct moeten worden.

http://www.flickr.com/send?photo=3797730122

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.