5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    sytrusze

Change installation destination

Hoi allemaal,

Ik wil zien waar de installer de bestanden installeert en eventueel aanpassen. Als ik op change install destination/location klik, kan ik alleen kiezen uit de schijven maar niet in een folder of iets dergelijks. Is dit überhaupt wel mogelijk op een mac? En waar worden nu mijn bestanden uit de setup geïnstalleerd? Er is namelijk 3.09gb geïnstalleerd maar ik heb geen idee waar. In de Applications folder staat ook niets.

Bijdrager
    fnk

Je bent een plug-in aan het installeren geen programma. En vaak moeten deze dan in de structuur van Apple geplaatst worden.

Deze zitten in /Library/Audio of /Users/YourName/Library/Audio hierin worden deze meestal geplaatst.

Het verplaatsen van de bestanden is wel mogelijk maar daar zou je op de forums van reFX moeten kijken.

Bij Logic is het bijvoorbeeld nog niet zo lang mogelijk om je samples te verplaatsen naar een andere plek vanuit het programma zelf.

Moderator
    Night

Overigens ligt dat niet aan macOS, maar aan de maker van de installer. Indien je zelf mag/kan kiezen voor een installatie-lokatie, zal dat als aparte optie in de installer worden aangegeven. Wellicht dat die optie er bij jou ook bijstaat, als je in het ‘schijven’ deel van het installer-venster verder naar beneden scrollt.

Inactief
    Anoniem

3 GB voor een plugin? ­čĄö

Bijdrager
    sytrusze

Ik wil niet per se de locatie wijzigen, ik wil puur alleen weten waar de bestanden geïnstalleerd worden en vind het jammer dat dit niet vanuit de installer zelf te zien is. Ik heb indd in de Library folder wat bestanden gevonden, maar ik vraag me af of dit alle bestanden zijn. Zoeken met spotlight/alfred werkt enigszins, alleen soms wil je gewoon op voorhand weten waar iets geinstalleerd wordt.

<p class=”cite”>koen op 2 november 2019 om 12:05</p>
    3 GB voor een plugin? ­čĄö

Als je 3GB al veel vind, dan wil je niet weten wat voor andere plugins ik nog meer heb hahah. Mijn externe SSD van 2TB zit voor 80% vol dus dat kan je al een indicatie geven:p

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.