10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Mic Row

Cendris logo, welk font is het?

Ik zoek het font / danwel het nieuwe logo. Het is nu na de fusie CendrisBSC geworden, geschreven met hetzelfde lettertype. Ik heb het .eps logo wel, maar dan dus geen BSC erachter. Wanneer ik het font heb ben ik klaar…
    Iemand een iedee?

Alvast bedankt,
    Mic op zijn mac…

Bijdrager
    nookie

Moelijk, mocht je geen antwoord krijgen, dan ben je er al wel bijna. De SC heb je al, nu de B nog. Die is wel te maken van de overige letters lijkt mij. Een voorbeeld heb je wel (als onderliggertje gebruiken).

Bijdrager
    FlyingSeal

Kan er wel voor je aan komen, werk bij CendrisBSC. Echter ik ben nu vrij dus je zult moeten wachten tot de eerste week van januari.

Groet,

Arjan

Bijdrager
    buxx

Ik heb het idee dat het custom made is, ik kan het nergens vinden. Meestal is Whatthefont wel accuraat.
    http://www.myfonts.com/WhatTheFont/

Bijdrager
    Mic Row

Thanks voor de antwoorden. Het is altijd leuk om iemand te spreken die er ook daadwerkelijk werkt. In welke plaats werk je, want als het Leeuwarden is dan heb je er mogelijk zelfs wat aan… Eerste week januari is wel wat laat, maar lukt het niet voor die tijd dan is het misschien beter om te wachten idd…

Bijdrager
    buxx

Ik heb er een poos gewerkt in de Groningse vestiging.

Bijdrager
    Mic Row

Je werkt er NU niet meer begrijp ik? Ik woon zelf in Grun, maar heb een zaak in Leeuwarden (subway). CendrisBSC zit nu om de hoek, affijn, om een lang verhaal kort te maken, ik heb het (nieuwe) logo nodig voor een kortingspas voor de personeelsvereniging zodat ze met een speciale korting bij Subway hun broodjes kunnen krijgen. Cendris heeft namelijk geen kantine faciliteiten in hun nieuwe pand (Achema toren), vandaar.

Anyways, als je het nieuwe logo (in .eps of zoiets) kan krijgen dan zou het mooi zijn.

Ik hoor graag van je, of anderen natuurlijk.

Groet’n,

Mic Row (op zie’n appel…, en op de zaak helaas een peecee…)

Bijdrager
    FlyingSeal
    ”Mic

Thanks voor de antwoorden. Het is altijd leuk om iemand te spreken die er ook daadwerkelijk werkt. In welke plaats werk je, want als het Leeuwarden is dan heb je er mogelijk zelfs wat aan… Eerste week januari is wel wat laat, maar lukt het niet voor die tijd dan is het misschien beter om te wachten idd…

Ik val onder het CendrisBSC hoofdkantoor en mijn standplaats is Groningen. Ik moet voor mijn werk ook regelmatig naar de andere vestigingen en dus ook naar de locatie Lange Marktstraat. Collegiaal als ik ben steun ik graag het goede doel van korting op hun broodjes:wink: Woensdag ben ik weer aan het werk ik heb dan het logo voor je. Hopelijk is dat nog allemaal op tijd en zo!

Groet’n,

Arjan

Bijdrager
    Mic Row

Graag. Ik was vergeten dat de drukkerij dicht was t/m 2 januari. Nu hoeft het pas maandag bij hun te zijn, dus het is ruim op tijd.

Anyways, alvast bedankt,
    Groet en de beste wensen voor 2007.

Mic

Bijdrager
    SwEEt

http://www.cendris.nl/cendris.nl/php/do_content.php?element_id=75
    pdf’je downloaden en openen in illustrator

Heb je wel “PDFKey Pro” nodig (demo):wink:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.