4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    mackerjack

cd’s printen op epson 950

mijn epson sylus photo 950 moet cd’s kunnen printen. ik heb alles in huis: hulpstukken voor de printer, printbare cd’s en alle software die ik op de site van epson kon vinden. maar hierin beschrijvingen voor pc en ik werk met os x. waar vind ik een duidelijk uitleg hoe ik dat moet aanpakken?

wie heeft hier ervaring mee?

Bijdrager
    jackg5

het programma dat er bij mij standaard bij zat heet: epson Stylus Print CD. Ik gebruik versie 1,4,0,D. werkt probleemloos.
    als je niks kan vinden stuur dan even een pb

Bijdrager
    mackerjack

dank jackg5 voor je hulp.

er schijnt een speciale driver te zijn voor het printen van cd’s. althans, dat meldt het epson print progje. ik heb de vraag al op de site van epson gesteld maar die hebben nog niet gereageerd. ik heb de meest recente driver voor de 950 gedownload, ge├»nstalleerd en toegekend aan mijn printer in de printerconfiguratie. heeft iemand nog verhelderende idee├źn?

Bijdrager
    mackerjack

OPGELOST!

na het opnieuw installeren van de driver (van internet) het ik een schone nieuwe printer aangemaakt in printerconfiguratie. omdat ik sterk de neiging heb alles onder controle te willen hebben zoek ik dan normaal naar de driver in de lijst mogelijkheden en kom in dit geval steevast uit op een driver 950+gimp. nu heb ik niet zelf gezocht maar het overgelaten aan de computer.

het is gelukt. geen foutmeldingen meer en prima geprintte cd’s.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.