5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    iJack

CD’s branden via het netwerk?

Ik ben een newbee in de Mac wereld en heb een vraag. Ik ben helemaal weg van iTunes en wil graag muziek CD’s kunnen branden. Dat wordt een beetje moeilijk zonder brander in m’n iMac. Kan ik op een of andere manier m’n selectie van nummers exporteren of branden op een andere brander in een andere (windows) pc?

Een externe brander kopen zou het beste zijn maar ik ben van plan een iPod aan te schaffen en dan vind ik het een hoop geld om een externe firewire brander aan te schaffen voor meer dan 100 eurootjes…

Tips?

Bijdrager
    jackgr

selectie exporteren naar windows schijf en daar branden

Bijdrager
    iJack

Prima, maar hoe doe ik dat? Ik heb van alles geprobeerd en kan volgens mij alleen maar de lijsten exporteren en niet de selectie MP3? Of ik moet er echt helemaal overheen kijken….

Groet, Jaap.

Bijdrager
    jackgr

als je een windows schijf open op de mac kun je toch de geselecteerde mp3’s naar die map slepen

Bijdrager
    iJack

Natuurlijk, dat is duidelijk maar wat ik eigenlijk zou willen is ook de truukjes zoals nummers die in elkaar “overlopen” en zo meenemen maar dat kan natuurlijk niet…

Ik ga maar een externe brander aanschaffen voor m’n iMac, scheelt een hoop gedoe, dan ben ik gelijk klaar!

Thanks!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.