11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    mac-meisje

cd’s branden

Geweldig,e
    Ik ben sinds 3 dagen overgestapt op apple en bn er errug blij mee!! Alleen een paar dingetjes zijn nog abracadabra voor mij. Ik heb een macbook gekocht en wilde wat muziek van mijn comp op een cd zetten, maar heb echt geen idee hoe dit moet. Als ik de cd erin zet, herkent ‘ie hem wel als lege schijf, maar weet verder niet wat ik ermee aanmoet. In windows had je altijd het meest simpele programma nero burning rom. Daar kon ik nog mee omgaan hahahaha. Kan iemand mij vertellen hoe ik bestanden op een cd-r zet???
    alvast bedankt

Bijdrager
    Turbanus

Als je vanuit iYunes een playlist wil burnen, vraagt hij vanzelf om de cd erin te stoppen…..

Bijdrager
    kontheur

Hier staat een video tutorial van Apple, hoe dit branden in z’n werk gaat:

KLIK!:)

Geblokkeerd
    Carp

Kijk maar eens hier http://www.macmiep.nl/
    Onder ‘software’ vind je instructies mbt branden, maar ik denk dat je nog wel meer ‘goodies’ vind als switcher, veel plezier met je Mac.

Bijdrager
    mac-meisje

thanks!! ik ga het gelijk proberen!!!
    gr

Bijdrager
    supergrover

staat er niets in de helpfunctie?:D

Bijdrager
    1984
    ”kontheur”

Hier staat een video tutorial van Apple, hoe dit branden in z’n werk gaat:

KLIK!:)

Ik heb gisteren nog een CD gebrand , met ITuners 7. zat nu te zoeken waar die handige Burn Disk knop is gebleven , [size=9:aa50af8d1e]naar onderen dus [/size:aa50af8d1e].:(

Bijdrager
    kontheur

Klopt inderdaad. Ik had hetzelfde met het ophalen van nieuwe podcasts.
    was ook de laatste plaats waar ik heb zou zoeken, aangezien de equalizer verhuisd is naar het menu…

Bijdrager
    J00ST

Ik probeer tevergeefs een mapje met fotos op cd te zetten. Ik krijg steeds de melding dat ik een lege cd moet plaatsen, maar die is dus leeg. Heb het even vanuit iTunes met muziek geprobeerd en dat lukt weer wel… Best wel frustrerend, doe ik misschien iets fout?

Bijdrager
    J00ST

Ik deed blijkbaar iets fout, het werkt al 8)

Bijdrager
    JJmac
    ”mac-meisje”

In windows had je altijd het meest simpele programma nero burning rom. Daar kon ik nog mee omgaan hahahaha. Kan iemand mij vertellen hoe ik bestanden op een cd-r zet???
    alvast bedankt

Hebben wij ook, Roxio Toast misschien wel handiger, maar daar kom je zelf wel achter.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.