8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Gene

CD Tracknaam probleem.

Ik heb een probleem met wat cd tracknamen. Ik heb gisteren wat cd’s geimporteerd. Alleen had ik geen internet verbinding, dus alle cd’s zijn in tracknamen erin gezet. Nu heb ik wel weer een internet verbinding, maar zegt iTunes doodleuk dat hij geen tracknamen kan geven aan cd’s die niet met iTunes zijn geimporteerd. Terwijl dit wel het geval is. Het zijn zelfs allemaal orginele eerlijk gekochte cd’s.

Dus wat kan ik doen? Moet ik alles opnieuw importeren, wat niet mogelijk is, want niet alle albums zijn in mijn bezit, of bestaat er een andere mogelijkheid?

thnxs

mzzl
    Gène

Bijdrager
    Apfel
    ”Gène”

Het zijn zelfs allemaal orginele eerlijk gekochte cd’s.

Dus wat kan ik doen? Moet ik alles opnieuw importeren, wat niet mogelijk is, want niet alle albums zijn in mijn bezit, of bestaat er een andere mogelijkheid?

:? :)
    Je kan de id tags toch handmatig invoeren.

Bijdrager
    MJG

Dan kan je dus beter alles opnieuw importeren, lijkt mij sneller.

Bijdrager
    Apfel
    ”MJG”

Dan kan je dus beter alles opnieuw importeren, lijkt mij sneller.

Dat is lastig als je de CD’s niet meer hebt. :innocent:

Bijdrager
    Gene

Wat wod er precies bedoelt bij de ID tags. Is dat handmatig de songtitels en album titels invoeren? Dat is ook niet echt een optie. Het gaat hier om een cd of 30.

Op zich kan ik de albums en artiesten wel invoeren, maar alle nummers invoeren lijkt me een beetje omslachtig.

Iemand nog tips?

mzzl
    Gène

Bijdrager
    Apfel

Als je er een CD van brandt x30 dan wil iTunes het wel weer herkennen.
    Zou ze toch handmatig doen (is wel wat werk).

Bijdrager
    PietjePuk
    Bijdrager
    Gene

Ik ga toch maar even alle cd’s opnieuw inladen. Wel weer zo’n vier uur werk, maar dat liever dan een 370 nummers zonder naam.

Toch bedankt voor de info.

Wel raar op zich dat iTunes die nummers niet achteraf kan terug vinden. In principe maak je gewoon een kopie van de cd. Tenminste ik maak een kopie van de cd (WAV formaat).

mzzl
    Gène

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.