7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    wverveer

cd slilt niet in verticale mac mini (h-squared mount)

Gmorgen, ik heb een h-squared mount voor de macmini gekocht (classic voor 2009 model)

Hiermee kan ik hem dus verticaal ophangen..helemaal schitterend…
    alleen hij slikt de cd’s niet meer…ingang van de cd is dan aan de onderkant, maar volgens H-squared moet het geen probleem zijn…

Heeft iemand hetzelfde probleem…of is er misschien ook een stukje software wat ik in moet schakelen..?

ps. sorry maar ik kan de topic-naam niet meer veranderen…

Bijdrager
    Oppie

PS: Kun je wel veranderen.

Bijdrager
    wverveer

je bedoeld de topicnaam zeker…niet het probleem omschreven in de topic..?

Moderator
    unSOUND

Verticaal hangen werkt normaal gesproken wel als je de cd-sleuf aan de voor- of achterkant laat hangen, in plaats van recht naar beneden.

Bijdrager
    wverveer

o dan bedoel ik horizontaal denk ik…

de sleuf hangt inderdaad naar onderen…en volgens de makers (h-squared heb ik gemaild) moet het wel werken en hebben ze het getest…

zo wordt er ook mee geadverteerd..
    http://www.drbott.net/images/lg/1171-MNMT.jpg

Moderator
    unSOUND

Dat is gewoon een productfoto waar ze voor het mooie het Appeltje goed hebben gezet… Dat betekend niet perse dat je hem ook probleemloos zo kunt ophangen. Zeker als de drives wat ouder worden en ze hun grip verliezen wordt dat steeds lastiger.

Bijdrager
    wverveer

oke, wel balen…zekers omdat het bedrijf zelf ook aangeeft in een mail dat het gewoon moet kunnen…

ik zou hem wel graag zo met de onderkant tegen de muur willen ophangen…

is dan de cd-gleuf aan de bovenkant ook een optie…of is het dan alleen links of rechts…

wel erg jammer…nu hangt hij samen met de tc strak tegen de muur..met het logo goed..
    ik zit er bijna aan te denken om een losse dvd-schrijver te kopen..(ik gebruik de dvd eigenlijk alleen maar om dvd’s voor mijn nichtje te branden…met k3 en megamindy enzo…dat terzijde..

is het mogelijk hem op te hangen met de gleuf naar boven..en dat ik de bovenkap met logo los kan maken en kan omdraaien? zodat het logo er weer goed op staat..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.