11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    dennis

CD-R 90

Ik kocht gister een MMore 10 pack CD’s en tot mijn verbazing zat daar een CD-R 90 bij! Ik wist niet dat die dingen bestonden. Nu ik dat wel weet wil ik overstappen op de CD-R 90 ipv CD-R 80. Weet iemand wie deze CD-R 90 discs verkoopt in 10 pack met goede kwaliteit??

Dennis

Bijdrager
    Vincent

Test eerst ff of ie t doet. Volgens berichten wil het nog wel eens niet werken…

Bijdrager
    jonnie

Ik had ze perongeluk een keer gekocht en ik kon ze niet branden.
    Geen van mij vrienden kon ze ook branden(allemaal maccers). Naar mijn weten heb je brander nodig die deze cdees ondersteund en volgens mij doen de branders die in een mac zitten dat niet. Zou ook niet weten welke branders ze wel ondersteunen.

Bijdrager
    dennis

Ik zal em wel even testen.
    Ik heb een Que Fire! 8X8X32 CDRW
    En gebruik Toast 5.2
    Hopelijk gaat ie et doen!

Dennis

Bijdrager
    davedive
    ”jonnie”

Ik had ze perongeluk een keer gekocht en ik kon ze niet branden.
    Geen van mij vrienden kon ze ook branden(allemaal maccers). Naar mijn weten heb je brander nodig die deze cdees ondersteund en volgens mij doen de branders die in een mac zitten dat niet. Zou ook niet weten welke branders ze wel ondersteunen.

Very much off topic, but i couldn’t resist :

Schitterende omgeving waarin je vertoeft, ik wou dat ik kon zeggen ‘ik heb één vriend die maccer is’.

Bij mijn vrienden blijft het van die ‘maccer’ : tegen de verwonderde, niksvermoedende, al viel er morgen een bom onwetende PEEEEECEEEEEE-vrienden.

Het is dus duidelijk niet voor de computerkeuze dat mijn vrienden mijn vrienden zijn (eigenlijk ook niet echt een goed idee???):roll:

davedive

Bijdrager
    boelie

Ik ken het probleem, ik had er vanochtend weer zo’n discussie met projectgenoten bij mij op de hogeschool.
    Waardeloos spul die mac, je kan er niet eens een worddocumentje mee openen.

Dat was dus het eerste misverstand dat ik uit de wereld had verholpen. Aan het einde van de middag heb je een mooi groepje peecee-gebruikers dat ineens heel anders over de mac denkt. Misschien dat ik zelf ook eens zo’n ding moet kopen.
    Toch helpt het altijd om een ipod mee te nemen! :lol:

Over de topic: zelf heb ik ook cdr90 van tdk gekocht maar blijkbaar kan toast en de finder er niet mee omgaan. Best wel grappig, de finder mount de cdr als 660 mb disk (?), toast maakt er een 700 mb disk van. Maar zo kan ik jackass the movie natuurlijk niet branden!:evil:

Bijdrager
    marick

ik ga ook even off-topic, ik studeer op de kunstacademie en daar wemelt het van de macgebruikers. Het hele gebouw staat vol met oude classics en SE’s om de deuren open te houden of andere praktische oplossingen we krijgen verder les op iMac’s en g4’s

is wel even wat anders dan lokalen vol enge windows computers die al boos naar je kijken als je binnenkomt bij ons op school wordt je verwelkomt door het lachende macos gezicht !!

Bijdrager
    boelie

Bij ons op de hogeschool staan alleen maar pc’s die volgens mij niet ouder zijn dan 1 of 2 jaar. Erg jammer is het dan ook dat ze er windoos 95 met novel-client op zetten. Kom op nou, dat werkt toch niet?

Je kunt ook je laptop registreren zodat je daarmee kan inloggen op het netwerk. Daar hebben ze alleen je mac-adres voor nodig. Beetje krom dat een pc een mac-adres heeft. Later kwam ik er achter dat ze daarmee ip-adres bedoelen.

Volgens mij vinden pc-gebruikers het frustrerend dat niet alle programma’s en games op een mac werken. Tsja, maar de meeste programma’s die je per email binnen krijgt zijn toch virii:wink:

Bijdrager
    davedive

Kleine correctie :

Volgens mij is het mac-adres, niet het ip-adres maar de ‘hardware’identiteitscode van je ethernetpoort. Daar kan je dus nooit iets zelf aan veranderen, deze is dan ook uniek voor iedere ethernetpoort (geloof ik toch)

davedive

Bijdrager
    dennis

Om toch even terug te keren op CD-R 90, toast maakt er idd 700 MB van, wanneer gaat toast hier iets aan doen??

Dennis

Bijdrager
    jonnie

“Very much off topic, but i couldn’t resist :

Schitterende omgeving waarin je vertoeft, ik wou dat ik kon zeggen ‘ik heb één vriend die maccer is’.

Bij mijn vrienden blijft het van die ‘maccer’ : tegen de verwonderde, niksvermoedende, al viel er morgen een bom onwetende PEEEEECEEEEEE-vrienden.

Het is dus duidelijk niet voor de computerkeuze dat mijn vrienden mijn vrienden zijn (eigenlijk ook niet echt een goed idee???)”

Kom van de kunst academie. En op de afdeling grafisch vormgeven werken we natuurlijk met een mac. En een groot deel van mijn vrienden ken ik van school, vandaar. Heb ook een paar pc vrienden. Altijd leuk om te horen als er weer 1 een virus heeft binnen gehaald of als er bij 1 de pc weer is gecrashed

:P

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.