9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Mic Row

CD / DVD branden lukt niet (No disc zegt ie..)

Wanneer ik vanuit iTunes wil branden vraagt hij om een recordable disc, logisch. Echter accepteert hij de disc niet, geen enkele. Zelfs wanneer ik Toast titanium gebruik zegt ie gewoon no disc.

Wannneer ik een CD of DVD plaats om te lezen pakt ie hem ook niet, hij draait wel maar hij laat geen data / film zien of muziek horen…

Iemand een idee hoe dit op te lossen????

Thanx,
    Mic

Bijdrager
    pascal75

Ik had dit toevallig vorige week ook…

Ben jij misschien net als ik zo’n type dat de computer altijd aan heeft staan ?

bij mij hielp het tenminste om de MAC even helemaal uit te zetten en weer aan te zetten, daarna geen enkel probleem meer gehad.

succes

Bijdrager
    Mic Row

Hij staat wel veel aan ja, maar ook de uitzetten wanneer ik hem niet gebruik helpt niet… Helemaal niks doet ie…

Bijdrager
    sypie

Probeer de cd/dvd eens ondersteboven. Met de label kant aan de andere kant dus..

(Je weet t niet, soms heb je ze er bij…)

Bijdrager
    Mic Row

Maakt niet uit welke CD ik gebruik. Het is denk ik toch eenprobleem van de CD / DVD speler. Wanneer ik een CD-rw plaats om te wissen dan herkent hij deze ook niet. Ik kan niks selecteren om te wissen, hij ziet de CD of DVD gewoonweg niet…

please… iemand???

Bijdrager
    Mic Row

helemaal niemand die dit kan oplossen? Of sta ik in het verkeerde draadje?

Bijdrager
    sypie

Ik denk dat het er op neer komt dat je een nieuwe cd/dvd speler moet gaan fixen…

Bijdrager
    reno1

zijn jullie al iets verder? ik heb ook zo’n zelfde soort probleem bij mij herkent hij geen lege HEMA DVD+R 4.7 GB 16x
    als ik die er in schijf pakt hij hem niet en spugt hem na een tijdje weer uit. als ik er een normale dvd in doe dan start dvd player ook niet meer automatisch maar als ik hem handmatig open speelt hij gewoon de dvd af.

Wat kan dit betekenen?

Alvast bedankt

Rein

Bijdrager
    sypie

Je zou eens andere dvd’s kunnen gebruiken i.p.v. die van de Hema. Het kan zijn dat DVD branders daar kieskeurig in zijn. Dat een DVD niet meer automatisch afspeelt kan met de voorkeuren te maken hebben. (zowel de systeemvoorkeuren als de DVD speler voorkeuren)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.