30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    jackybe67

C&C 3

Weet iemand wanneer c&c 3 nu eindelijk gaat uitkomen voor de mac.

Dacht dat de games op het einde van augustus gingen gelanceerd worden.

Groetjes

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Deze is al uit.
    Alleen heb ik geen idee waar je het spel kunt kopen in Nederland

Bijdrager
    Wild pigeon

In Nederland is hij nog uit zover ik weet….

Bijdrager
    html-junky

Hij is nog niet te koop in nederland:wink:

Bijdrager
    Wild pigeon
    ”Wild

In Nederland is hij nog uit zover ik weet….

Volgens mij was ik nog niet helemaal wakker…. ik bedoelde natuurlijk dat hij nog niet uit is zover ik weet…

Bijdrager
    Michaeltje

De release datum is september/oktober.

Bijdrager
    jackybe67

Heb gezien dat je al wel op de amerikaanse store kunt kopen.

Nog even wachten dan hé:)

Bijdrager
    pim2

Zijn er eigenlijk al ergens demo’s te vinden?

Bijdrager
    pim2

Dat is een update, een demo van 80mb heb ik al heel wat jaartjes niet meer gezien, maar in ieder geval bedankt voor de moeite:)

Bijdrager
    Cenobyte

Volgens mij zal de demo nog wel komen. Het spel is er relatief al een tijdje langer voor de PC dan voor de Mac, dus de demo zal ook wel later volgen.

Bijdrager
    fabiankroezen

Ik heb C&C 3 al draaien op mijn Mac.

Overlaten vliegen vanuit Canada. Draait soepel op mijn C2D 20′ variant.

Bijdrager
    iMike
    ”fabiankroezen”

Ik heb C&C 3 al draaien op mijn Mac.

Overlaten vliegen vanuit Canada. Draait soepel op mijn C2D 20′ variant.

Ik ook, op mn iMac. Spel is zeer nice, maar wel weer een beetje meer van hetzelfde

Bijdrager
    Cenobyte

Ja ik heb hem ook al. Wat mij nogal opviel is dat het spel grafisch erg zwaar is: mijn 24″ iMac kan het spel amper op medium settings draaien.

Verder wel een onderhoudens spel! Voor mij is het trouwens de eerste C&C die ik speel, ik speelde vroeger vaak met concurrent Total Annihilation.

Bijdrager
    CMD-Z

ik heb hem ook,

maar het valt me op dat hij crasht vaak op mijn macbook pro,
    op verschillende momenten, vaak als mijn mbp erg heet wordt…

Hebben jullie dit ook wel eens? eventueel ook met andere games?

Bijdrager
    David123

Waarom duurt het zo achterlijk lang voordat die (EA) game in Nederland uitkomt?? :x In Amerika kun je die al een paar maanden spelen… Ik ben echt klaar met de games die nu verkrijgbaar zijn. Kan ik op een andere manier krijgen of hoef ik niet meer lang te wachten.

C&C 3 ik kan niet wachten… :innocent:

Bijdrager
    Cenobyte
    ”David123″

Waarom duurt het zo achterlijk lang voordat die (EA) game in Nederland uitkomt?? …

Check the <KUCH> alt.binaries….<AHUM> :P

Bijdrager
    David123

Ik heb totaal geen ervaring met nieuwsgroepen ofzo. :?

Bijdrager
    WFG

Speel het spel alweer een poosje. Ik heb op mijn iMac de instellingen op low moeten zetten zodat het echt lekker draait op medium was het aantal FPS om te huilen :cry: dus iets minder grafische geweld. Wat ik wel jammer vindt want volgens mij is het spel echt super mooi als je alle instellingen op hoog zet.

Naar een paar missie zat ik er weer helemaal in, het was wel weer wennen na heel lang generals gespeeld te hebben om weer “beperkt” te zijn in het uitbouwen van je basis. Maar onderhand ben ik met GDI en NOD aardig ver in de campaign’s en weer helemaal gewend aan de stijl van bouwen. De missies zijn alleen niet echt super moeilijk dus het gaat vrij vlot:|

Bijdrager
    pim2
    ”Cenobyte”
    ”David123″

Waarom duurt het zo achterlijk lang voordat die (EA) game in Nederland uitkomt?? …

Check the <KUCH> alt.binaries….<AHUM> :P

Dan moet jij met toch maar s effe pm-en welke search engines gebruikt want ik heb me rot gezocht naar C&C3 op de mac.

Uiteindelijk heb ik hem wel op een andere manier hier draaien en dat van die grafische kwestie vind ik wel ontzettend jammer.

Bijdrager
    David123

Apple moet gewoon zorgen dat er eens is fatsoenlijke drivers komen voor die videokaarten. Aan de hardware ligt het niet. :x

Bijdrager
    Hanky Dussen

Zou het aan de drivers liggen ? Volgens mij gebruikt EA games een ‘simulatie’ techniek (Cider) die PC-spellen speelbaar maakt op Intel Macs, maar dit kost natuurlijk wel extra (grafische) kracht. En dit zal ongetwijfeld enkele ‘frames per second’ kosten bij elk Cider-spel.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Speelt dit spel een beetje op een MacBook Pro 2,2 ghz?
    Wat is jullie ervaring?

Bijdrager
    CMD-Z

Gaat prima werken!

mijn MBP wordt wel wat warm af en toe,
    en je moet natuurlijk wel zorgen dat je een draadloze muis hebt,
    want alleen via trackpad is ellende.

Bijdrager
    Ri.Co

ik hebbem op men iMac, als je de video settings op het allerhoogste zet werkt ie wel maar redelijk traag:P kheb ze op ± 70% staan denk ik en alles werkt naar behoren, C&C 3 is echt wel een cool spel 8) ik hoop dat starcraft (van blizzard) ook snel uit zal komen, lijkt me ook wel een vet spel :P

Bijdrager

hij ligt bij Machouse in amsterdam ( aan de raadhuisstraat ) al gewoon op de plank,
    net als de andere nieuwe EA Games, ze zijn deze week in de aanbieding voor 49,-.

eergisteren Need for Speed Carbon gekocht, echt een supergame!

Bijdrager
    Almerrrrr

eergisteren Need for Speed Carbon gekocht, echt een supergame!

Zeker leuk alleen jammer dat het onder Leopard niet werkt.

Bijdrager
    strigoi
    ”CMD-Z”

Gaat prima werken!

mijn MBP wordt wel wat warm af en toe,
    en je moet natuurlijk wel zorgen dat je een draadloze muis hebt,
    want alleen via trackpad is ellende.

Heb een muis met een draad en daar gaat het ook heel goed mee hoor;)

Verder heb ik hem al een tijd draaien onder Bootcamp, zou wel graag eens willen vergelijken of er geen prestatie vermindering is onder Mac OS X. Ik weet niet of het mogelijk is voor mensen die de Mac versie hebben om iets van FPS te checken? Onder Windows XP Pro draai ik op mijn 2.4 MBP 15inch het spel op Ultra graphics – 1440×900 – 30-40fps (kortom als een zonnetje), is Windows toch nog ergens goed voor..

Bijdrager
    CMD-Z

werkt need for speed niet onder leopard?

Bijdrager
    capz
    ”Hanky

Zou het aan de drivers liggen ? Volgens mij gebruikt EA games een ‘simulatie’ techniek (Cider) die PC-spellen speelbaar maakt op Intel Macs, maar dit kost natuurlijk wel extra (grafische) kracht. En dit zal ongetwijfeld enkele ‘frames per second’ kosten bij elk Cider-spel.

EA gebruikt inderdaad cider, wat inhoud dat je essentieel een windows programma draait ( als je gaat kijke in de .app vind je ook allemaal enge .dll en .exe bestandjes ) wat in een compatability laag draait (lees: kak-langzaam). je kunt beter de windows versie kopen en op bootcamp installeren, veel betere ervaring, EA probeert ons gewoon voor de gek te houden maar een ge-emuleerde game zal nooit goed/optimaal draaien.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.