8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    MIVE

Catalina update duurt uren – normaal?

Mijn imac is inmiddels zes uur bezig met een mededeling dat het systeem geconfigureerd wordt, na installatie van Catalina.

Anderen met dezelfde ervaring?

Wat zou er gebeuren als ik de mac nu uitzet?

Bijdrager
    koen

Probeer het eens. Of laat je Mac gewoon lekker de hele nacht doorratelen.

Bijdrager
    MIVE

Alles staat in de cloud, dus waarom niet? Ik wacht het nog eeeven af:-)

Bijdrager
    GoeieDag

Ja, dit gebeurt wel eens vaker. Hij lijkt ergens op te hangen, en er gebeurt niks meer, hoe lang je ook wacht.

Zet de Mac (geforceerd) uit, en start ‘m weer op; je zult zien dat je kunt inloggen en alles goed werkt.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Zo te zien had ik geluk bij mijn installatie. Ik ben er aan begonnen 10 minuten na de release en na een anderhalf uur was het klaar. Ik moet wel zeggen dat mijn MacBook Pro maar een kleine SSD van 256 GB heeft en dat die slechts voor een vierde gevuld is. Misschien heeft MIVE Catalina geïnstalleerd op een heel druk moment dat bepaalde onderdelen niet snel genoeg konden gedownload worden. Dan zit er inderdaad niets anders op dan opnieuw te proberen.

Bijdrager
    Macgb

Gister namiddag geen probleem, na een uurtje ok. Alles lijkt te werken. Soms even een extra handeling (extra inloggen iCloud e.d.,Fotos bibliotheek bijwerken duurt ook even en zo zijn er nog wat dingetjes). Niet alle extensies voor Foto’s werken goed.  Tot nu toe erg tevreden. Omzetting iTunes ook prima m.uv. boeken. Miste wat PDF’s na synchronisatie via Finder met iPad. Maar ook dat is makkelijk te herstellen.

Bijdrager
    MIVE

Na een nacht ratelen inderdaad maar een force-restart gedaan. Daarna ging het redelijk rap en nu draait alles naar behoren.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Fijn te horen dat het opgelost is MIVE. 👍 De tip van GoeieDag heeft geholpen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.