15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    bartvd

carriere switch?

hallo,

Ik weet niet zo goed in welk forum je zoiets kan zetten. Deze lijkt mij het meest logisch.
    Ik werk in de zorg , maar probeer al jaren als hobby creatief ( foto, 3d , illustrator )te zijn op de mac.
    er zitten op dit forum vast veel mensen die werken in de grafische industrie. Ik ben heel benieuwd of ik van mijn hobby werk mijn (voor een deel) beroep kan maken.
    Het werk dat ik nu doe vind ik ook leuk, ik ben al 41, maar ben toch nieuwsgierig of ik mijn hobby op een iets hoger pitje moet zetten of lekker zo laten:)
    Dit is mijn site
    http://www.stezmedia.nl

bedankt
    Bart

Bijdrager
    stavos

Met je foto’s is in ieder geval niets mis. Er zitten hele mooie platen tussen!

Bijdrager
    hatolex

Volgens mij moet je lekker werkzaam blijven in de zorg.

Naar mijn bescheiden mening voeg je niet veel toe aan de grafische wereld, hoewel je werk er best wel aardig/goed uitziet.

Bijdrager
    MichMich

Je site ziet er prima en verzorgd uit. Ik zou zeggen waag de sprong!

Bijdrager
    poing

Je stukje gelezen en er is er maar 1 die antwoord kan geven op deze vraag en dat ben jij zelf.

succes en een fijne dag.

Bijdrager
    musicmaker

Aan je werk te zien kun je best redelijk met photoshop overweg en sommige platen zien er goed uit. Het meest voor de hand liggend is om via contacten wat ervaring binnen de branche op te doen en zo eens kijken of het wat voor je is. Bedenk dat een leuke hobby als dagelijks werk wel eens tegen kan vallen.

Bijdrager
    Flesh

Je 3D werken zien er goed uit! Ik zou het proberen, nu kan het nog en je kan er alleen maar spijt van krijgen als je het niet doet.

Bijdrager
    Afroman

Naar mijn bescheiden mening voeg je niet veel toe aan de grafische wereld, hoewel je werk er best wel aardig/goed uitziet.

WTF?

——