5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Scrobz

Carrier Settings probleem

Ik heb een iPhone uit America (2G) en Orange als provider. Sinds T-mobile serieus is met het overzetten van het netwerk naar het T-Mobile netwerk, krijg ik elke keer wanneer ik mijn iPhone aan iTunes hang het volgende bericht:

Wanneer ik deze update uitvoer, wil mijn iPhone syncen. Hierna lijkt alles goed te zijn. Echter bij elke keer dat ik mijn iPhone weer aan mijn mac hang, krijg ik weer het bericht. Het lijkt dus alsof de update niet wordt doorgevoerd.

Hebben meer mensen dit? En is er een oplossing voor?

Bijdrager
    goofyboy1

Dit probleem heb ik ook met iPhone uit Zwitserland.
    Dit kan je omzeilen door de iPhone op vliegtuigmodus te zetten.
    Dan kan je hem updaten zonder probleem.

Succes joost

Bijdrager
    Scrobz

In welke volgorde dien ik dit te doen?
    Ik heb de iPhone aangesloten tijdens flightmode, en de update gedaan. Toch krijg ik het bericht nog steeds

Bijdrager
    Yaris

Gevonden op Apple Discussions:

[*:df578d2a87]Turn on Airplane Mode, wait until the wireless shuts off (the “Carrier” option will also disappear under Settings).
      [*:df578d2a87]Sync with iTunes; on my Mac, it didn’t ask to update carrier settings.
      [*:df578d2a87]Once that sync is complete, turn off Airplane Mode.
      [*:df578d2a87]The next few syncs didn’t ask to update the carrier settings either.[/list:o:df578d2a87]

Bijdrager
      Scrobz

Werkt ook niet, ook al sluit ik hem aan in flight-mode, hij blijft nog steeds vragen om een update.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.