4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    patrickvdriet

Carplay dashboard niet zichtbaar

Goedendag,

Ik rijd op dit moment in een VW T-Roc met ondersteuning voor Apple Carplay. Dit werkt naar behoren en ik zie de nieuwe functies die sind iOs 13 beschikbaar zijn ook. Alleen wordt het nieuwe Carplay dashobard niet zichtbaar. Ik kan in het home screen niet naar links swipen en linksonderin zie ik alleen de toegang tot Siri.

De rest van de nieuwe functies zoals niet storen zie ik wel. De nieuwe agenda app is ook niet zichtbaar.

Hebben jullie een idee waardoor dit zou kunnen ontstaan? De dealer zegt hierop geen invloed te hebben.

Bijdrager
    tarun

Je kan proberen bij Instellingen > Algemeen > Carplay de auto te verwijderen zodat deze wordt ververst.

Bijdrager
    RW076

Probeer eens een (ander) kabeltje ipv bluetooth. Doet ie het dan wel?

Bijdrager
    patrickvdriet

Goedendag,

Ik heb de update van iOs nog even afgewacht en gekeken of het dashboard zichtbaar wordt. Helaas is dit nog niet het geval. Ik zie de agenda app ook niet terwijl ik in de instellingen wel de optie heb om siri te gebruiken met het dashboard.

Ik heb een originele Apple kabel in de auto liggen om de telefoon te connecten en op te laden, dit mag m.i. geen oorzaak zijn.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.