8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    blalien

Carmageddon: Reincarnation [Kickstarter]

Goedemiddag!

Voor de liefhebbers onder ons, Carmageddon: Reincarnation zal worden ontwikkeld!
    Nu is het aan ons Mac gebruikers om ervoor te zorgen dat deze ook naar ons platform toe komt.
    De $600.000 moet worden bereikt om dit waar te maken!

Je kunt het project volgen op:
    http://www.kickstarter.com/projects/stainlessgames/carmageddon-reincarnation

Gegroet,
    Blalien

Bijdrager
    TheBigZ

Was dat niet dat zieke spelletje om oude omaatjes dood te rijden?

Inactief
    Anoniem

Volgens mij behoorlijk SPAM dit,
    gebruiker aangemaakt voor enkel dit topic, zal vast banden hebben met het project.

Bijdrager
    blalien

Ik heb geen banden met het project, en het is pas sinds gisteren zo ver dat de Mac versie in zicht komt.

Verder dacht ik bij mijzelf laat ik mijn medegebruiker eens op de hoogte brengen van deze voortgang.
    Ik ben een oud Windows gebruiker en dit is een game uit die goede oude tijd.

@TheBigZ : Wel meer dan omaatjes. Het heeft uiteraard zijn eigen doelgroep ;).

Bijdrager
    Maverick9898

Haha dat was erg omstreden toen;). Je had ook die koeien en mensen met kinderwagens enzo;).

Was niet zoveel aan:p. Super Mario Bros., Duck Hunt en Mortal Kombat waren veel vetter.

Bijdrager
    Shmoo

Tss, in de tijd dat dit spel hip was waren omaatjes nog 8bit. Vette sjitt man.:cool:

In die tijd vond ik het veel leuker om uit te zoeken wat je allemaal met meisjes kon doen.

Bijdrager
    Maverick9898

Er allemaal mee kon doen? Vrouwen zijn geen robots….

Bijdrager
    Yggdrasil
    Shmoo op 28 mei 2012

.. om uit te zoeken wat je allemaal met meisjes kon doen.

Zo, wat ben jij een heer.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.