13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    man

carkit voor iphone 3 en 4

Ik zit even te zoeken naar een carkit (simpel) voor een iphone 3 en 4 (waar ze dus alle 2 – uiteraard niet tegelijk) in kunnen.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Chorro

Je hebt van die magneetjes, je plakt er 1 op je dashboard en 1 op de telefoon waarna je ze aan elkaar kan bevestigen. Maar een echte houder zeg maar bestaat voor zowel de 3 als de 4, maar het zijn verschillende modellen. De 4 is aanzienlijk platter en hoekiger, waardoor 1 van de 2 toestellen ongetwijfeld eruit valt in zo’n houder.

Dus die magneethouder is de oplossing, alleen moet je dan wel een magneet op je iPhone plakken (of op een case)

Bijdrager
    mhrenes

Kensington heeft er eentje. Eigenlijk voor smartphones iha maar deze is in breedte verstelbaar. Werkt prima met een 3G, een 3GS en een 4 (zelfs met een hoesje oid eromheen). Was ongeveer 20 EUR bij de MM.

Bijdrager
    Muiter

Een Brodit houder zit als gegoten. Plus dat je de mogelijkheid hebt om deze in (nagenoeg) iedere auto zo te monteren zonder gaatjes te hoeven boren.
    Plus dat je de mogelijkheid hebt om deze met of zonder lader te kiezen.

Bijdrager
    KarelWillem
    Muiter op 28 januari 2011

Een Brodit houder zit als gegoten….

Dat is heel mooi.
    maar eigenlijk moet hij dus NIET als gegoten zitten.
    Een 3Gs en een 4 verschillen toch wel wat qua dikte en vorm, dus dat gaat niet passen dan.

Chorro op 28 januari 2011

Je hebt van die magneetjes, je plakt er 1 op je dashboard en 1 op de telefoon waarna je ze aan elkaar kan bevestigen….

Eigenlijk is dat een briljant systeem.
    Ik heb een iPod touch zo twee jaar in de auto gebruikt.
    En ook nog eens heel mooi, omdat je helemaal niets van de houder ziet.

Je moet alleen wel zo’n magneetje ter grootte van een postzegel op je mooie iPhone durven te plakken.
    Als je een hoesje gebruikt, neem je die stap al wat sneller.

Bijdrager
    Muiter

Dat is heel mooi.
    maar eigenlijk moet hij dus NIET als gegoten zitten.
    Een 3Gs en een 4 verschillen toch wel wat qua dikte en vorm, dus dat gaat niet passen dan.

Ik heb beide toestellen (3G en 4), past perfect. Volgens mij is de 3Gs toch hetzelfde als de 3G qua afmetingen?

Bijdrager
    Chorro

3GS is in uiterlijk exact hetzelfde als de 3G, om heel precies te zijn is er 1 verschil. Het woord ‘iPhone’ is bij de 3GS op de achterkant in het zilver, net als het Apple logo. Bij de 3G is het woord ‘iPhone’ een beetje grijsachtig.

Bijdrager
    jf

@man: bedoel je een ding dat ook meteen laadt? Of gewoon een houder voor je iPhone?

Ik heb bij de Automat een universeel houder voor smartphones gehaald die je in een ventilatierooster kunt klemmen. Kostte nog geen 15 euro. 12V ladertje erbij, standaard usb/dockconnector kabeltje en klaar is klara.

Bijdrager
    J-P-H

Of de houder van TomTom klik

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Chorro

Compatibiliteit iPhone iPhone; iPhone 3G; iPhone 3GS; iPhone 4; Require iPhone OS 3.0 or later

:sarcastic:

Het is alleen wel de duurste optie, maar het is wel een mogelijkheid.

Bijdrager
    man

Dank voor alle reacties!, heb even gekeken en die magneet is de beste/mooiste oplossing maar dan ben je weer 2 hoesjes nodig enzo. Ga nu een versie van hout maken met een sleuf en anti-slip onderop…
    (dat lijkt mij de beste en goedkoopste oplossing)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.