9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Frunk

Cards werkt niet

Cards geinstalleerd en ik wilde een mooie kaart versturen. Als ik eenmaal op “Koop Nu” klik wordt er gezegd dat ik hem niet kan versturen omdat er iets mist in m’n Apple ID.

Alles is gewoon ingevuld. Ik betaal alleen met een iTunes card tegoed. Is dit het misschien? Zie daar over niks terug in de voorwaarde.

Bijdrager
    Hansi2124

Volgens mij werkt dat alleen in de USA.

Bijdrager
    BasiX

Neehoor, Cards werkt ook in Nederland. Anders zou het niet zo slim zijn om hem in de Nederlandse App Store te zetten.

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, ik was in de war met dit stukje uit http://www.onemorething.nl/2011/10/icloud-en-ios-5-beschikbaar-op-12-oktober/

Ook introduceerde Apple vandaag de Cards app. Daarmee kun je op de iPhone of iPad een postkaart ontwerpen. Vervolgens zal Apple er zorg voor dragen dat het kaartje op het opgegeven adres wordt bezorgd. De app is gratis, maar het versturen kost $2,99 voor het binnenland en $4,99 voor verzending naar het buitenland (prijzen voor VS).

Aangezien ik daar alleen prijzen voor de VS tegen kwam, dacht ik dat het dus alleen vanuit de VS verstuurd kon worden. Blijkbaar zit ik dus fout met deze gedachte….

Bijdrager
    woca

Heb hetzelfde probleem … Werk ook zonder Credit kaart .
    Je zal dus waarschijnlijk niet kunnen betalen via iTunes Card:-(
    Heb niet veel zin om daar speciaal een credit kaart voor te gaan gebruiken ..,

Bijdrager
    mtooster

Klopt,

Cards werkt niet via de iTunes Store maar via de Online Apple Store, en daarom is het alleen mogelijk om te betalen met een creditcard.
    (Bankoverschrijving ondersteunt de app denk ik niet niet omdat het dan wel heel omslachtig zou worden voor een kaartje)

Ik heb op zaterdag 15 oktober om 00:30 (vrijdag op zaterdag nacht dus) een kaart besteld.
    Kreeg maandagochtend 17 oktober om 10.00 uur een verzendbevestiging.

Ik verwacht dat de kaart vandaag (19 oktober) of morgen bezorgd zal worden.

Als het zover is zal ik wel laten weten hoe het eruit ziet….

Bijdrager
    Raf.be

@mtooster: Ik ben benieuwd naar je ervaringen. De prijs van zo’n card valt best nog wel mee vind ik, in verglijking met bv. een Hallmark wenskaart.

Bijdrager
    mtooster

Ik hoor net dat hij bezorgd is, ze was helemaal verrast:lol: Thnx Apple:grin:
    Zelf ben ik nog niet thuis, dus ik zal kijken of ik vanavond wat fotootjes en mijn mening kan posten.

Bijdrager
    Lorenz

Zelf ben ik nog niet thuis, dus ik zal kijken of ik vanavond wat fotootjes en mijn mening kan posten.

Ik ben blij, dat de levertijd niet te lang duurt!
    Belofte maakt schuld! Kan je een foto tonen van het kaartje?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.