6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Beech

Carbon Copy Cloner updaten vóór installatie Mavericks

Ik kreeg de volgende mail van Bombich:
    Want to upgrade to Mavericks but not sure what you should do before you take the plunge? We offer tips and directions in Get ready for Mavericks?
    Waarvan acte!

Update: Stukje uit de mail (verderop in deze topic staat de gehelemail):
    “Before updating to Mavericks, we recommend that you update Carbon Copy Cloner to version 3.5.3. To do so, launch CCC 3.5.1 or 3.5.2 and select Update CCC… from the Carbon Copy Cloner menu. Since CCC 3.5.1 and 3.5.2 are not compatible with Mavericks, you will not be able to run them if you have Mavericks installed.”

Bijdrager
    Targaryen

Naar goede gewoonte bij de release van een nieuw OS wilde ik een Clean install uitvoeren. Los van het probleem dat jij in een ander topic aankaart, kan ik mijn Time machine back-up niet terugzetten. De 120 GB heeft 2,5u nodig, maar 20 minuten voor het einde loopt het proces vast. Ik hoop mijn back-up niet corrupt is…

Had misschien beter een andere optie gekozen dan Time Machine. Zou het kunnen dat mijn OS X Installatie USB corrupt is? Waardoor er fouten in mijn installatie zijn geslopen die het onmogelijk maken om mijn bestanden terug te plaatsen?

Inactief
    Anoniem

Vreemd! Ik heb CCC al een half jaartje geleden gekocht, maar heb geen mail gekregen?!

Heb zelfs nog even op hun site gekeken voordat ik ging updaten en daar stond met koeienletters “CCC is ready for Mavericks!”

Heb dus gewoon Mavericks beetje ge-update gisteravond.

Inactief
    Anoniem

Edit: beetje misleidende topictitel Beech.

Jou titel suggereert dat voor een goede werking CCC vóór de Mavericks installatie ge-update moet worden.

Dat is helemaal niet nodig! Sterker nog, er is niet eens een update voor CCC. Het enige wat in het verhaal van jou link staat is dat ze aanraden om je huidige OS te back-uppen voor het geval je niet blij bent met Mavericks en terug wilt naar je huisige OS.

Eigenlijk zegt jou topictitel gewoon: “Maak een backup voordat je Mavericks installeert!”

Bijdrager
    Beech

Dit is de gehele mail:
    “Apple has released OS X 10.9 Mavericks. If you are running Carbon Copy Cloner, please read the following information before you upgrade to Mavericks.

Carbon Copy Cloner 3.5.3 is compatible with Mavericks

We are pleased to announce that Carbon Copy Cloner is fully tested and ready for OS X 10.9 Mavericks. This update is free for registered owners of CCC 3.5.

Before updating to Mavericks, we recommend that you update Carbon Copy Cloner to version 3.5.3. To do so, launch CCC 3.5.1 or 3.5.2 and select Update CCC… from the Carbon Copy Cloner menu. Since CCC 3.5.1 and 3.5.2 are not compatible with Mavericks, you will not be able to run them if you have Mavericks installed.

Back up your system BEFORE you upgrade to Mavericks

Want to upgrade to Mavericks but not sure what you should do before you take the plunge? We offer tips and directions in Get Ready for Mavericks.

Carbon Copy Cloner 3.4.7 is not compatible with Mavericks

CCC 3.4.7 is no longer under development and is not compatible with Mountain Lion, nor Mavericks. To update to version 3.5.3, you will need to download CCC from our website and install it manually. If you have not yet purchased a CCC license, you will need to do so to use 3.5.3 beyond the 30 day trial period.”

Het lijkt mij dat de titel van mijn topic correct is.

Inactief
    Anoniem

Duidelijk Beech.

Echter refereer je in je eerste post met een link naar een webpagina, waarop dit verhaal helemaal niet aan de orde is. Mensen die de mail niet hebben gekregen / gelezen (zoals ik) kunnen nooit het verband leggen tussen de topic titel en het verhaal van jou link.

Pas nu de mail hier op het forum staat is het duidelijk. Misschien had jij niet gezien dat het Software update stukje niet beschreven wordt in jou link?:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.