3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    RowinBrugmans

Carbon Copy Cloner bestanden kwijt?

Beste leden,

Ik weet dat er veel meer topics zijn over CCC, maar aangezien ik nogal in paniek ben vraag ik het even via deze weg. Ik heb zojuist de verkeerde optie aangevinkt (verwijder onderdelen van het doel, die niet op de bron staan), aangezien ik dacht dat er anders bestanden op het doel zouden blijven staan (na back-up) die ik op de bron al verwijderd zou hebben. Maar goed…. vervolgens zag ik de gehele inhoud van mijn externe HD verdwijnen en ook niet in de prullenbak belanden. Gewoon weg… Jaren foto’s enz… Is er enige mogelijkheid dit weer te herstellen of is er zojuist een soort van snelle formattering over mijn externe HD gegaan? Alle hulp is welkom.

Thx

Bijdrager
    Moriarty

Heb er zelf geen ervaringen mee, maar het is wel gratis:

http://subrosasoft.com/OSXSoftware/index.php?main_page=product_info&products_id=1

Kleine waarschuwing, ik zou wachten op een reply van iemand die 100% ervaring heeft, het is erg belangrijk dat je zo min mogelijk met die schijf doet nu!

Bijdrager
    Ian83

Data Recovery is de beste consumenten tool out there. En inderdaad de schijf niet gebruiken (ook niet aan verbonden met de computer) voordat je de data gaat herstellen. Waar woon je (pm me maar), misschien kan ik je helpen; ik heb Data Recovery.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.