7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vulles

Carbon Copy Cloner

Ik heb met CCC een diskimage gemaakt van mijn hd en deze staat nu op mijn TC. Per ongeluk heb ik met synchroniseren van mijn Iphone alle bookmarks in Safari van mijn vriendin gewist. Ik heb geprobeerd om nu mijn backup te “openen” om te kijken of ik zo bij haar bookmarks kon komen, dit is (nog) niet gelukt. Kan iemand mij zeggen of en hoe ik er wel bij kan komen?

Thanks!

Bijdrager
    lumpii

Wat is TC als ik vragen mag?

Wat betreft je vraag, als je safari opent, en dan onder “archief” importeer bladwijzers. Hiermee kan je de vermiste bladwijzers weer opzoeken die je hebt opgeslagen via time machine ofzo? Anders kan je ook nog proberen de back-up van de iPhone zelf terug zetten via itunes.

Bijdrager
    Joostxxx

thuis computer?

Bijdrager
    Pieterr

Software voor de iPhone en iPod touch bijwerken en herstellen

Uw iPhone-instellingen herstellen of overzetten

Wanneer u de iPhone synchroniseert met uw computer, wordt er automatisch een reservekopie van de instellingen en andere iPhone-informatie gemaakt op uw computer, zoals e-mailinstellingen, tekstberichten, aantekeningen, gespreksgeschiedenis, favoriete contacten, geluidsinstellingen en widgetinstellingen. U kunt deze informatie indien nodig herstellen (bijvoorbeeld als u een nieuwe iPhone hebt aangeschaft en de instellingen van het oude apparaat hiernaar wilt overzetten).

Bijdrager
    vulles

TC = timecapsule en voor de duidelijkheid, de bookmarks op mijn Imac zijn nu verdwenen. Had op mijn Iphone al haar bookmarks weggehaald, toch niet nodig. Maar bij het synchroniseren zijn ze nu dus ook van mij Imac weg.

Bijdrager
    lumpii

Dan kan je ze toch van de backup op je TC halen? of de backup die itunes standaard maakt van je iPhone en dan weer synchroniseren naar je mac?

Bijdrager
    Pieterr

Aha. Het gaat dus niet om de bookmarks van Safari op de iPhone, maar die op je iMac.

De locatie van de programmagegevens

Gegevens en instellingen van Safari: ~/Bibliotheek/Safari/

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.