3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Kippewit

Canon S330 Photo

Sinds enkele weken heb ik een Canon S330 Photo printer. Nu is het probleem dat hij vanuit programma’s zoals Word en AppleWorks alles mooi afprint op de standaard instellingen. Maar wanneer ik vanuit Illutsrator of Photoshop print, print hij alles 50% lichter. Gewone zwarte tekst wordt dus bijvoorbeeld lichtgrijs. Als ik dan bij ‘papier en kwaliteit’ kies voor ‘fotopapier’ en hoogste kwaliteit, print hij zwart wel als zwart. Het nadeel is dan wel dat je dan heel veel inkt gebruikt en dat het printen ontzettend traag gaat.
    Heeft iemand een idee hoe ik vanuit PS en Ill toch zwart kan printen, zonder daarvoor mijn printer op hoogste kwaliteit in te stellen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Starbuck

Je kunt meestal bij een printer kiezen voor gewone printinstelling, dus zwart is zwart maar ook voor een eco-stand. Dan spaart die inkt uit door de afdruk lichter te printen. Bij laserprinters is dit heel gebruikelijk.
    Kun je die optie bij jouw printer ergens in- of uitschakelen?
    Succes!

Bijdrager
    Kippewit

Zoals gezegd kan ik enkel goede of slechte kwaliteit kiezen (en een heel pak standjes daartussen), maar hoe minder je de kwaliteit zet, hoe grijzer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.