4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    pakko74

canon mp210 draadloos scannen

beste peoples,

heb een canon all in one printer aangeschaft, doet prima, alleen de scan wil niet lukken, na de nieuwste drivers te hebben gedownload..

de melding is steeds dat de kabel niet goed is aangesloten, of scanner uit is geschakeld: 155.0.0

iemand hetzelfde gehad..?

pakko

Bijdrager
    Esquare

Draadloos scannen zou alleen moeten werken als die Canon zijn eigen netwerkkaart heeft (maar dat zal wel niet). Als je hem ‘gewoon’ met een USB-kabel aan een Airport-basisstation hangt, gaat scannen gewoon niet werken.

Bijdrager
    Springer

Als ik op de canon site kijk dan kan ik in de specificaties ook niets terug vinden over een draadloze verbinding, alleen een usb 2.0 verbinding met de computer (http://www.canon.nl/for_home/product_finder/multifunctionals/inkjet/pixma_mp210/index.asp?specs=1 )

Ik heb zelf de Canon MP600R daarmee kan je wel draadloos printen en scannen, je moet dan wel de printer voor de eerste keer met de computer verbinden met een usb kabel om hem te configureren.
    Volgens mij heeft canon ook maar 2 draadloze al in one printers namelijk de MP600R en de MP830R (was er eentje in de 800 serie) en vanaf oktober 2008 ook de MP620.
    er zijn er wel meer met een ethernet aansluiting maar draadloos niet zo veel.
    Ik denk dus dat je de verkeerde printer hebt gekocht als je deze dradloos wilt gebruiken.
    En de MP600R bevalt mij uitstekend goed (dit even ter informatie)
    Scannen, printen en ook de cardreader gaat probleemloos via wifi.

Bijdrager
    pakko74

heb de mp210 even direct aangesloten, klopt dan doet tie het, daarna draadloos niet meer, t is geen ramp, scan niet iedere dag foto’s of bepaalde dingen, had em in een opwelling gekocht voor 49,- en kwam er thuis achter dat tie ook nog kan kopiĆ«ren en scannen..! :-))
    Ben er al blij mee draadloos printen..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.