4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    quuqske

Canon fotoprinter

Ik heb een Canon i560 waar ik heel veel foto’s op print. Weet iemand hoeveel afdrukken je ongeveer kan maken met zo’n printertje voordat de kwaliteit eronder gaat lijden? Ik had gehoord dat de koppen van Canonprinters snel slijten. Is er iets over bekend bij jullie?

Bijdrager
    bieker

Ik denk eerder dat je portemonnee slijt (van het kopen van kleurencartridges) dan de koppen. Ik heb een Epson fotoprinter en ben gestopt met het zelf printen van foto’s. Ik stuur ze op naar de Hema of Albert Heijn. Dat bevalt me veel beter.

Bijdrager
    emerjee
    Bijdrager
    Jakke
    ”bieker”

Ik denk eerder dat je portemonnee slijt (van het kopen van kleurencartridges) dan de koppen. Ik heb een Epson fotoprinter en ben gestopt met het zelf printen van foto’s. Ik stuur ze op naar de Hema of Albert Heijn. Dat bevalt me veel beter.

Wij hebben hier een Canon Pixma iP4000. Na het printen van ±250 pagina’s en enkele foto’s staat het inktpeil nog steeds op 98%. Hier komt nog eens bij dat de patronen maar €14 per stuk kosten.
    Ik heb nog maar enkele foto’s afgedrukt, dus ik kan nog niet echt zeggen of de kwaliteit eronder lijdt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.