9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Gloaming

Candybar problemen

Ik heb candybar geinstalleerd en m’n icoontjes vervangen. Vervolgens heb ik de map User/Bibliotheek/Application Support/Candybar verwijderd. In deze map slaat candybar de orginele icoontje op. Nu kan ik de orginele OS X icoontjes niet terug krijgen. Ik herriner me een tijd terug een gelijk probleem. Toen kreeg die betreffende persoon een applicatie waarmee je die “geskinde” icoontjes kon verwijderen.

Die applicatie moet ik ook hebben. Anyone know how to get it?

Bijdrager
    AppelJuice

1. Waarom gooi je die map weg? eigenschuld dike bult zou ik zeggen.
    2. Waarom vind je de standaard OSX icons niet mooi genoeg, naar mijn idee zijn er echt geen self-made icons die deze kwaliteit hebben.

Bijdrager
    Gloaming
    ”AppelJuice”

1. Waarom gooi je die map weg? eigenschuld dike bult zou ik zeggen.
    2. Waarom vind je de standaard OSX icons niet mooi genoeg, naar mijn idee zijn er echt geen self-made icons die deze kwaliteit hebben.

Antwoorden;
    1. Denk je dat ik dat extra heb gedaan?
    2. Iets mooi vinden is een mening en relatief. Ik vind de standaard icoontjes van apple mooi, mooier dan die van windows, maar niet mooier dan mijn huidige. Besides, wie zegt dat die icoontje van apple hoge kwaliteit hebben. De meeste systeem icoontjes stammen nog van 10.1 tijdperk.

Bijdrager
    nervus

Misschien kun je de Icons van de installatie CD/DVD halen?

Bijdrager
    Gloaming

Ik ga niet helemaal in die installatie DVD lopen graaien en zoeken. Die applicatie bestaat en die moet ik hebben.

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

Ik upload het mapje wel even, ik heb standaard iconen.

Klik.

Moderator
    Mac Daddy

@Appeljuice: Wat een rare reactie zeg. Iemand mag toch zelf weten wat hij met zijn OS doet. En iedereen doet weleens iets fout. Ja, ook jij.

Ik weet niet welke applicatie dat is die je zoekt, maar ik heb een soortgelijk probleem gehad met wat icoontjes die ik niet meer kon herstellen.
    Daarom heb ik tegenwoordig een back-up van alle icoontjes destijds van iemand gekregen en die staan op een plek opgeslagen waar ik ze zelf weer kan vinden.
    Als je wilt, kan ik ze wel online zetten, zodat je ze kan downloaden.

EDIT: Ach, Rimsic was mij al voor.:wink:

Bijdrager
    Gloaming
    ”Rimsic”

Ik upload het mapje wel even, ik heb standaard iconen.

Klik.

Vriendelijk bedankt.

”Mac

@Appeljuice: Wat een rare reactie zeg. Iemand mag toch zelf weten wat hij met zijn OS doet. En iedereen doet weleens iets fout. Ja, ook jij.

Ik weet niet welke applicatie dat is die je zoekt, maar ik heb een soortgelijk probleem gehad met wat icoontjes die ik niet meer kon herstellen.
    Daarom heb ik tegenwoordig een back-up van alle icoontjes destijds van iemand gekregen en die staan op een plek opgeslagen waar ik ze zelf weer kan vinden.
    Als je wilt, kan ik ze wel online zetten, zodat je ze kan downloaden.

EDIT: Ach, Rimsic was mij al voor.:wink:

Goed idee. Ik backte altijd mijn Pixadex icoontjes op en vanaf nu doe ik dat ook met Candybar.

Bijdrager
    DarkRaverNL

PS je systeem iconen blijven staan, als je :apple: + i doet op de folder en het icoontje aan klikt en dan Backspace drukt komt het originele icoontje terug, zo heb ik het bij mij gefixt aangezien candybar alles *verneukt* had.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.