9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

Candybar probleem

I have a problem.

Ik gebruik Candybar v. 2.6.1 om de icoontjes van OS X te vervangen. Wat Candybar doet is een backup maken van de orginele icoontjes zodat je ze later kun herstellen. Wat ik met me stomme kop heb gedaan was toen ik Candybar had verwijderd, ik ook de backup die hij had gemaakt van de orginele icoontjes verwijderd had. Toen ik later dus Candybar opnieuw had geinstalleerd gaf hij aan dat de nieuwe icoontjes de orginele waren en ze dus niet meer kon verwijderen.

Ik denk dat iemand mijn kan helpen door van de orginele icoontjes (de icoontjes die onder het “system” tabblad in Candybar staan) op te slaan als een iContainer (File>Save System iContainer as…) en dat iContainer bestandje naar mijn te sturen.

MVG

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ik weet niet zeker of je dit bedoeld, maar als je :apple: + i op bijv jouw thuismap doet, het icoontje ervan aan klikt en dan op Backspace drukt, komt het oude icoon weer terug, dit geld voor al dat soort mappen, Documenten, Muziek, Films etc etc.

Gast
    Anoniem

Doet het niet op de icoontjes die je via Candybar hebt vervangen.

Bijdrager
    Clungel
    Bijdrager
    Guido Cornet

mag ik je e-mail. Dan zend ik je wel een icontainer met de standaard bestanden.

Gast
    Anoniem
    ”formulefan”

mag ik je e-mail. Dan zend ik je wel een icontainer met de standaard bestanden.

Thanks, maar het is al opgelost door Clungel’s tip.
    Thanks anyway!

BTW. Geeft CandyBar ook een foutmelding nadat je naar 10.4.7 hebt geupdate?

Bijdrager
    Guido Cornet

ja, maar ik kon updaten. daarna ging het goed.

Gast
    Anoniem
    ”formulefan”

ja, maar ik kon updaten. daarna ging het goed.

Geeft hij niet aan dat de serial fout is?

Bijdrager
    Guido Cornet

nee. dat niet.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.