8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

CandyBar

Hallo:)

Ik heb CandyBar altijd met veel plezier gebruikt, maar nu is de demo periode over.
    Nu kan ik dus geen icoontjes meer veranderen? Of toch wel?

Wie weet hoe ik alsnog gratis CandyBar kan gebruiken?
    (Opnieuw installeren werkt niet)

Alvast bedankt…

Bijdrager
    jermain

Downloaden met Crack Of Serial:o

Bijdrager
    jabesse

Gewoon kopen. Ben je van alle gezeur af, en nog legaal bezig ook.

Bijdrager
    csteelooper

Ik heb nog zelden of nooit meegemaakt dat het opnieuw installeren van een programma op de Mac hiervoor als oplossing kon dienen. Heel soms heb je in dezen geluk als je de .plist (preference)-bestanden en de caches (ndien aanwezig) van een programma ook verwijderd, maar da’s niet zomaar aan te raden. dus ik zou zeggen snuffel eens wat rond op Amule (eMule) of Usenet… Ook hier is google trouwens je goede vriend…

Bijdrager
    bhaenraets

Wees gewoon een vent (of griet), en koop dat programmaatje als je er zoveel plezier van hebt. De dollar staat ook nog hartstikke gunstig!

Bijdrager
    Ledda

xtorrent –> candybar !

niets te kopen, tleven is al duur genoeg

Bijdrager
    macpro
    ”Ledda”

xtorrent –> candybar !

niets te kopen, tleven is al duur genoeg

Dat is een goede instelling.
    Jij komt er wel.

Totdat je zelf iets maakt en mensen het gebruiken zonder jou er iets voor terug te geven.
    Want dan ben je natuurlijk wel zo hypocriet om moord en brand te schreeuwen.

@macnick: als je het met zoveel plezier gebruikt, gun de maker dan ook z’n plezier en betaal gewoon die $29.
    Omgerekend een euro of 20 en als je een avond naar de kroeg gaat ben je dat ook zo kwijt.

Bijdrager
    iPatjj

Er is een gratis alternatief. Kan niet zo snel op de naam komen, ik geloof dat het Litelcon heet. Het is net zo goed als Candybar alleen in Litelcon kan je je dock niet veranderen.

Veel succes nog;)

Edit:
    Hier kan je hem downloaden.;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.