5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    andrez

Camino’s handige en beste(?) full screen opties

Beste mede Mac-ers,

Ik kwam er wat laat achter dat Chimera inmiddels passé is en Camino 7.0 een realiteit (inclusief de ‘knight’). Zo logde ik zo’n week lang nog trouw in op Chimera’s Knight, voor de laatste nachtelijke aanpassingen:? Ze hadden als laatste aanpassing toch wel ff de naamswijziging e.d. kunnen doorgeven, lijkt me!

Maar goed, de opvolger met de grappige (knullige?) naam, mag er zijn. Bijvoorbeeld de full-screen opties. Voor wie het nog niet ontdekt heeft;

Houdt Command/Option/D ingedrukt en het Dock verdwijnt. Via View verberg je de Bookmarks Toolbar en via Customize Toolbar stel je tekst i.p.v. icons in.
    Mocht je een adres willen invullen, dan kan dat via ‘location’.

Trouwens ik las dat ‘terug’ en ‘vooruit’ in IE6 voor de PC handiger is, dan voor Mac. Nu gebruik ik op m’n werk wel een PC, maar (nog) niet met IE6. Wie weet daar meer van?

Groet,

andrez.

Bijdrager
    Sage

Met ‘terug en ‘vooruit’ bedoel je neem ik aan back en forward?
    Ik vind dat bij de PC versie juist zwaaaaar irritant. Voor terug moet je elke keer op de backspace raggen en voor forward heb ik eigenlijk niet zo snel een toesten combo gevonden.
    Bij de Mac, in ieder geval in classic :wink: , os het zo dat je gewoon appletje-pijltje links of rechts doet.

Of bedoelde je dat niet? :P

Bijdrager
    andrez

Ja, ik dacht laat ik eens Nederlands gebruiken voor back en forward, maar da’s onderhand eerder verwarrend merk ik:wink:
    ’t was een Amerikaan die het beweerde. Wellicht is de Amerikaanse IE6 versie in dit opzicht wat anders, of i.d.?
    Ik vind de Mac (ook) voor browser gebruik zo handig als maar kan en het meest handig in vergelijking met browsen via Windows, dus vraag ik me ook af waar dat voordeel dan in zit, m.b.t. voor en achteruit, eh, forwards and backwards!
    Kan trouwens net zo goed IE verwijderen, want ik gebruik hoofdzakelijk Camino en Safari. Een betrekkelijk nadeel is dat de radio 1 media player alleen via IE te beluisteren is (bijvoorbeeld). Nou ja, zet ik in dat geval de radio toch gewoon aan!

Bijdrager
    Castor
    ”andrez”

Ik kwam er wat laat achter dat Chimera inmiddels passé is en Camino 7.0 een realiteit (inclusief de ‘knight’).

Zo laat kwam je er niet achter, we zitten pas op 0.7 ipv 7.0

Bijdrager
    andrez

:lol: Nou ja, voor mijn doen toch wel hoor :wink: Was zeker in de war met Netscape.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.