13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Urbin Design

CameraSony TSC-T1 wil niet meer op starten via intell iMacG5

Mogguh, Ik zit met het probleem dat mijn camera` de DSC-T1 niet meer herkent wordt door mijn Mac. Heb al gezocht naar drivers om dit misschien op te lossen. Met het dock van de camera is niets aan de hand. ook de camera is in top conditie, zelfs mijn Mac doet het flitsend, maar mijn foto camera ziet hij nniettt! :x Tevens een usb stick of multicard reader wil hij niet aan geven.

Herkend iemand dit probleem en is er iemand met een oplossing.
    Baal er van om mijn cam aan de windhoos te hangen en te zien dat hij via picassa de boel binnen no tme binnen haalt.

Hulp a.u.b. Groet Urbin.

Moderator
    Pete.Z

Misschien erg simpel gedacht,maar als ook een stick of reader niet herkend wordt,heb je al een andere USB poort geprobeerd?

Ik heb zo wel eens een uurtje zitten klooien met een muis…..

Bijdrager
    Urbin Design

Jup alle usb poorten geprobeerd.
    Vreemd euvel dit, dacht dat mijn nieuwe mac de camera zo zou herkennen , maar helaas….!

Bijdrager
    Viva

Via Fotolader geprobeerd?

Bijdrager
    reneo

ik heb dat probleem ook weleens met mijn sony-ericsson telefoon, maar onze T1 mount altijd.
    je kan ook even kijken met de discutility oftie hem wel ziet en vanaf daar kan mounten…
    of je kan ook even bij de systeem info kijken bij more info en dan kijken oftie in de lijst staat van de usb apparaten…
    anders kan het denk ik even geen kwaad om je memorystick op de T1 te formateren…

Bijdrager
    Urbin Design
    ”Viva”

Via Fotolader geprobeerd?

”reneo”

ik heb dat probleem ook weleens met mijn sony-ericsson telefoon, maar onze T1 mount altijd.
    je kan ook even kijken met de discutility oftie hem wel ziet en vanaf daar kan mounten…
    of je kan ook even bij de systeem info kijken bij more info en dan kijken oftie in de lijst staat van de usb apparaten…
    anders kan het denk ik even geen kwaad om je memorystick op de T1 te formateren…

Ja geprobeerd via fotolader. Niets! Geformateerd en al.. niets helpt.

Hoe kan dit nu?!

Bijdrager
    Urbin Design

Misschien kan ik:(>>>>>dit <<<<(link) eens proberen. Een nieuwe firmware voor mijn duostick. Dit mag dan geen Produo zijn maar de normale duostick! Kolere waar heb ik dat ding gelaten… Heb altijd met de produo geschoten. Knap kloten als de intel iMac dit niet kan verwerken zeg. Niemand verder met enige ervaring via TSC-T1 en de intel iMac???? mijn card is propvol en wil deze graag legen.

Bijdrager
    michi_rishi

Kun je die card niet in zo’n cardreader stoppen en hem vandaaruit uitlezen?

Bijdrager
    Urbin Design

Nope heb ik al geprobeerd onherkenbare schijf!!!!!!
    Niet prettig dit…:( Volle Cam met foto’s en geen apperaat wat ze in kan lezen. Arrgh!!

Bijdrager
    reneo

heeeelraaar… ennuh… ken je iemand met een sony-ericsson telefoon? die gebruiken dezelfde kaartjes en die kunnen vaak ook via usb en/of bluetooth files overgooien… misschien dat die het doen? en ik weet dat die T1 een instelling heeft voor usb mode…
    en misschien nog ten overvloede: heb je hem aleens op de mac aangesloten zonder andere usb spul?

Bijdrager
    Urbin Design

Zou kunnen lukken. brb.;-)

Bijdrager
    Urbin Design

Noppo, nada, njentee, niets dus. niemand anders dit probleem ondervonden?

Bijdrager
    Urbin Design

OK gevonden! een Firmware update voor versie1 naar versie2.

hier te downen.

Werkt weer als een tierelier.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.