7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Verdult

Camera problemen

Ik heb sinds de update sinds IOS 8.3 problemen met de achterste camera van mijn iPhone 5s.
    Ik krijg alleen zwart beeld en de camera app loopt vast. Als ik snel genoeg ben en voldoende geluk heb kan ik nog net swichen naar de front facing camera maar meestal lukt dat al niet meer.

Ik heb op het web een paar mensen gezien die hetzelfde hadden maar niemand met oplossingen voor dit probleem. reset heb ik al geprobeerd. heeft er iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Bijdrager
    KarelWillem

Optie 1: Herstellen in iTunes
    Optie 2: Terug naar de winkel ermee

Moderator
    Mac Daddy

En een herstel van de iPhone via iTunes? Of bedoel je dat met reset?

Voor zover ik het begrijp, lijkt mij dit een software probleem namelijk. Want hij opent de app wel, maar je ziet niks en dan loopt ie vast toch?
    Werkt de camera met andere apps? Instagram, Camera+, Snapseed, Vscocam of elke andere app waarmee je de camera gebruikt?

Bijdrager
    Verdult

De camera reageert ook niet op andere apps. ITunes ga ik vanavond proberen.

Moderator
    Mac Daddy

Dan is het inderdaad wat KarelWillem aangeeft.
    Eerst een iTunes restore proberen. Als dat niet wil, dan zou ik inderdaad langs een Apple Store of reseller gaan.

Bijdrager
    Verdult

Ik heb gisterenavond mijn iPhone hersteld, dit gaf helaas geen soelaas. Daarna de software teruggezet naar ios 8.2 maar dit werkte ook niet. Dus blijkbaar heeft het niks met ios 8.3 te maken.

Dan van het weekeind maar langs een reseller. (er is geen apple store in de buurt)

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, dan heb je alles gedaan wat je kunt doen.

Helaas is de weg naar een reseller dan noodzaak.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.