10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    BloomPod

Camera > iPod

Hier ben ik weer!

Ik wist niet of dit bij Grafisch of iPod & iTunes moest, dus zet ik hem hier bij iPod & iTunes maar.

Ik heb digitale camera, een Nikon D40. En ik zou graag een kabeltje vinden om je foto’s direct van camera naar iPod te verbinden. Ik dacht er bij de iPod photo vroeger zoiets zat. Is er ook zoiets voor een iPhone/ iPod touch?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    julesp

Op ons eigen forum:

Link

Op Beslist.nl:

iPod Camera Connector

Succes!

Bijdrager
    BloomPod

Deze werkt niet met de iPod touch.

Bijdrager
    Pieterr
    ”BloomPod”

Is er ook zoiets voor een iPhone/ iPod touch?

De Apple iPod Camera Connector die julesp noemt, werkt niet op de iPhone/iPod touch.

Bijdrager
    BloomPod

Ok, maar is er ook zoiets wat wel met de iPhone/ iPod touch werkt?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. Helemaal niets.

Bijdrager
    awi

misschien de app AirSharing op de ipod touch in combinatie met een Eye Fi kaartjein de camera?

http://www.eye.fi/

of je koopt een stapeltje 8GB kaartjes voor de camera, een ipod touch of iphone is ook snel vol…

Bijdrager
    Nikita

De D40 kan alleen geen kaartjes groter dan 2 of 4 GB aan, dus met een 8 GB kaartje ben je ook nog nergens :wink:

Ik heb een EeePC gekocht voor dit soort dingen, overigens. Misschien een tikkeltje overkill, maar ach :wink:

Bijdrager
    BloomPod

Of een variant gewoon via USB, want het is alleen maar om de foto’s te kunnen bekijken. Niet voor op te slaan.

Bijdrager
    tommy666

Gaat niet werken,de iPod touch en iPhone kunnen dit niet. Tenzij je hem/haar natuurlijk zou jailbreaken,maar dan ben ik er nog niet zeker van dat het kan. Een EeePc lijkt me nog niet eens zo’n slecht idee.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.