7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    reetman

camera in gsm

heeft iemand ervaring met een ingebouwde camera in zijn GSM van een 0.3 mpx kwaliteit?
    (Het betreft de nokia 6070.)
    Als iemand een fototje van deze kwaliteit kan posten graag!
    ben curieus…

Bijdrager
    Webbiker

Hallo,

Ik werk zelf bij een webshop waar we abonnementen en gsm’s verkopen.
    De Nokia 6070 heeft idd een VGA-camera wat gelijk staat aan 0.3 megapixel of wel een resolutie van 640×480. Dit is niet uitzonderlijk groot en de kwaliteit van deze camera’s is ook niet bijster goed.

Je hebt ook telefoons met een 1.3, 2.0 en 3.2 megapixel camera. De resolutie is bij deze camera’s groter (lees grotere foto) maar dat wil nog niet zeggen dat de beelden goed zijn. De meeste camera’s in een telefoon hebben nogal moeite met foto’s binnenshuis waar weinig licht is.

Als je een telefoon wilt hebben met een goede camera dan wil ik je de Sony-Ericsson K800i aanraden. Deze heeft een 3.2 megapixel camera, maar heeft ook de Cybershot technologie van Sony’s digitale camera’s. Naar mijn weten ook de enige gsm met een echte (Xenon) flitser en dus ook prima voor foto’s binnenshuis.

Bijdrager
    gerror

Hier is er eentje:

Moderator
    Strifer

veel licht en het stilhouden van de gsm doet wonderen…

Bijdrager
    gerror

Vooral daglicht.

Bijdrager
    Xigh

Jup. Het is gewoon eigenlijk de standaard camera module die Nokia in al haar telefoons deed in die tijd. Verwacht er niet teveel van, je kunt er een leuke foto mee maken om aan anderen te laten zien wat jij zag, maar presentaties kun je er niet mee geven.

Bijdrager
    @iMen

Hier nog een plaatje van mn kamer

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.