4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Gerwin

Call of Duty probleem

Oiii,

Ik heb een vraag aan de COD gamers.
    Ik heb Call of Duty en United Offensive geinstalleerd.
    Maar ik wil ook de UO maps hebben die veel gespeeld worden online.
    Nu kan ik hiervoor een Map pack downloaden voor OSX.
    Tot zover gaat het prima, maar dan. Als ik de file gedownload heb en het daarna opstart.
    Blijft de blauwe balk op 3/4 hangen en gaat niet verder. Ik krijg de UO mappen dus niet geinstalleerd.
    Heeft iemand hier ook last van? Of weet iemand hoe ik dit oplos?

ps. heb alles netjes gekocht.

Mvgr.
    Gerwin

Bijdrager
    Timma

Geen idee wat er bij jou mis gaat maar je kan ook op een andere manier aan de maps komen.
    Zet Downloading aan bij Multipaly Options. En dan ga je eens erver binnen die een mp_uo_blabla map draait. Dan gaat ie em autoamtisch downloaden (dit is niet bij alle servers dus ga er een paar na)

Bijdrager
    Zorcky

Zo doe ik het ook altijd bij het spelen van dit soort MP spellen.
    Laat het spel automatich de mappen binnen halen, en heb je een leuke server gevonden, de volgende keer dat je daar komt gaat alles gewoon automatisch :lol:

Bijdrager
    Gerwin

Oke, ja ik had gehoord dat die mappen namelijk niet geshared (kunnen) worden.
    Probleem als je allow downloading aanzet is namelijk ook dat je ongevraagd andere mods en maps binnen krijgt. En ik heb al eens COD moeten herinstalleren omdat hij na een van die downloads niet lekker meer liep. Als iemand die UO-maps los voor me heeft en weet waar ik ze moet plaatsen dan zou ik die graag willen hebben

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.