16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Joshuhaha

Call of Duty MP CD Key

Als ik probeer te verbinden met een CoD Server geeft hij een foutmelding:
    CD Key in use. Retry later.

Weet iemand wat er aan de hand is?:|

Bijdrager
    klaus

Heb je het spel officieƫl aangekocht? Indien niet, dan zal je key allicht al gebruikt zijn door anderen die ook deze vonden op het internet.

Indien wel, dan is je key ergens verspreid geweest en zou ik een nieuwe claimen bij de winkel/makers.

Bijdrager
    tiny

Dat betekent dat iemand anders al online is met dezelfde code. Als je het spel koopt, krijg je er een unieke code bij. Die moet je niet weggeven omdat je anders dit soort problemen krijgt.

Mocht je het spel niet hebben gekocht, ga den ergens anders vragen over hoe je dit moet fiksen want illegale dingen behandelen we hier niet. Dan gaat deze thread op slot…

Bijdrager
    Nikita

Ik weet via-via dat er inderdaad legale key’s verkocht worden via het illegale circuit. En da’s lullig voor als je legaal en versie hebt gekocht waarvan de key vervolgens al blijkt te zijn in gebruik genomen…

Bijdrager
    Nikita

Mi scusi, dubbelpost 8)

Bijdrager
    Opblaaskaas

dat is een typisch probleem van een illegaal spel:evil:

Bijdrager
    Nikita
    ”Opblaaskaas”

dat is een typisch probleem van een illegaal spel:evil:

En behoorlijk k-u-t als je ‘m legaal gekocht hebt :wink:

Bijdrager
    Mattnh

Ik heb een tijdje geleden de mensen van diverse speelgoedwinkels in Groningen gevraagd de codes uit de lege doosjes in de winkel te halen.
    Je kon makkelijk diverse codes scoren door in de doosjes in de winkel te kijken.
    De boekjes zaten er gewoon nog in.
    Zo kom je wel heel makkelijk aan codes.

Bijdrager
    Opblaaskaas

ya klopt,
    ik zag(intussen een maand ofzo geleden..) een code in de Warcraft 3 doos zitten(ik kwam op het idee omdat ik zelf een spel had gekocht die ook een sticker met de code in de doos had, dus was ik nieuwsgierig :lol:),
    hoef het spel niet te spelen maar er zijn vast wel genoeg freaks die het zo graag willen spelen dat ze allemaal doosjes gaan checken in de winkel…
    Tenminste dat denk ik..

Bijdrager
    Mattnh

En als je dan net zo’n doosje koopt dan is dat mooi balen…

Bijdrager
    Opblaaskaas

zeker…
    je kan het nog rotter spelen, bedenk ik me nu,
    gewoon spel kopen, code op je computer uittypen, spel terugbrengen omdat je “het geen leuk spel vind..”
    een gratis code…:cry:

Bijdrager
    BenVG

spel terugbrengen i don’t think so tegenwoordig met alle illegale copies etc nemen spelverkopers echt geen spellen meer terug hoor

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);
    ”BenVG”

spel terugbrengen i don’t think so tegenwoordig met alle illegale copies etc nemen spelverkopers echt geen spellen meer terug hoor

jawel hoor, je krijgt meestal geen geld terug maar je mag gewoon ruilen.
    Ik had eerst (in pc tijdperk) Prince of Persia gekocht, werkte vet raar. Toen heb ik dezelfde dag nog XIII gekocht wat achteraf ook een betere keus was… :P.

Bijdrager
    Opblaaskaas

hmm dan heb ik echt lang geen pc spellen meer gekocht…
    “ik dacht dat de vuilniswagen nog steeds de containers met de hand in de achterbak gooiden”
    oftewel; Ik dacht dat je die spellen gewoon nog kon ruilen voor geld:D

Bijdrager
    Nisei

Bij Intertoys was het altijd ruilen binnen 24 uur. Weet niet of dat nog zo is.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Als dat boven genoemde geen zin heeft, moet je maar eens kijken op www[dot]epcgaming[dot]com;)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.