13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Devastation

Call Of Duty Modern Warfare

Goedemorgen allemaal:)

Ik heb na de upgrade naar Snow Leopard eigenlijk nooit meer Modern Warfare gespeeld, heb hem net nog is uit de kast getrokken en wat me opvalt is dat single player heel erg sloom loopt, en het is amper te bespelen.

Op Leopard draaide dit spel top en ook erg snel, heeft iemand een oplossing om dit te maken?

Groeten,
    Devastation

Bijdrager
    Yoeri

Hoe draai je hem dan? Is het CoD 4? CoD 6 is (nog) niet uitgekomen voor de Mac.
    Vaak als je een nieuw OS installeert dan is hij niet meer compatible met oude spellen.

Bijdrager
    Yannes

En wat versta je onder sloom. Schokt de game als je hem speelt?

Inactief
    Anoniem

Ik had ermgeen last van. Ook niet na de update van Leopard naar snow leopard. Heb je het spel eens opnieuw geinstalleerd?

Bijdrager
    Ezri Dax

Ik heb het spel op mijn iMac (ik heb de pc versie via steam gekocht ooit eens) geinstalleerd en daarna mijn key overgezet en hij loopt gewoon goed. In ieder geval niet minder dan op mijn pc.

iMac draait met Snow Leopard.

Bijdrager
    venco58

Ik heb het spel op mijn iMac (ik heb de pc versie via steam gekocht ooit eens) geinstalleerd en daarna mijn key overgezet

Werkt dit nog steeds?
    En kan je misschien het iets uitgebreider uitleggen hoe dit moet.
    Ik heb wel interesse?

Bijdrager
    Ezri Dax

– Via Vuze een mac versie gedownload
    – Pc versie opgestart, key uit multiplayer opties gehaald
    – gedownloade versie geinstalleerd, no-cd patch naast origineel gecopieerd
    – naar de multiplayer opties gemanouvreerd en daar de pc key ingevoerd

daarna werkt hij gewoon, tenminste tot nu toe. Je kunt alleen pc versie en mac versie niet tegelijkertijd spelen aangezien er dan een melding komt dat de key in gebruik is.

Bijdrager
    venco58

Dus even voor de duidelijkheid je koopt de pc versie in Steam.
    Via Vuze download je de mac versie.
    En daarna doe je die handelingen.
    Moet je hier voor windows op je mac hebben of kan je ook de key uit de pc versie halen op een andere pc en dan de key gewoon over typen in de mac versie.

Of sla ik in het ergste geval de plank helemaal mis en snap ik er niets van?

Bijdrager
    Ezri Dax

Ja, download de versie en dan gebruik je de pc key om te kunnen spelen (multiplayer dan he, voor singleplayer heb je de key niet nodig)
    Ik heb nog een pc waar call of duty modern warfare op draait, daar heb ik de key uit gehaald.

Bijdrager
    ernst.

@MadDonna op 20 september 2010 #:

Je doet en denkt onlogisch maar als je er blij mee bent,des te beter voor jou.

Tegenwoordig kun je BootCamp(gratis) op je Mac draaien en dus Windows games spelen.
    Was het niet handiger geweest om de goedkope Windows versie te kopen en dan
    BootCamp aan te slingeren met Windows …. erop en dan het spel te spelen?

[leraarmodus] : Ja…kindertjes…dat is de meest logische en normale wijze om dingen
    zonder te veel poeha te doen[/einde leraarmodus]

FYI: ik heb een aparte Windows XPS game computer waarop ik alle toffe games op speel
    en houd mijn Mac zo Windows vrij. Zo heb ik toch het beste van beide werelden.

Bijdrager
    Ezri Dax
    ernst. op 23 september 2010

@MadDonna op 20 september 2010 #:
    Je doet en denkt onlogisch maar als je er blij mee bent,des te beter voor jou.
    Tegenwoordig kun je BootCamp(gratis) op je Mac draaien en dus Windows games spelen.
    Was het niet handiger geweest om de goedkope Windows versie te kopen en dan
    BootCamp aan te slingeren met Windows …. erop en dan het spel te spelen?
    [leraarmodus] : Ja…kindertjes…dat is de meest logische en normale wijze om dingen
    zonder te veel poeha te doen[/einde leraarmodus]
    FYI: ik heb een aparte Windows XPS game computer waarop ik alle toffe games op speel
    en houd mijn Mac zo Windows vrij. Zo heb ik toch het beste van beide werelden.

Ik zie het onlogische niet, het is een echte Mac versie die dus native draait op het Mac OS X OS. Met een gekraakte versie kun je niet op Internet spelen, met mijn Key uit de PC versie dus wel. Wat is dan onlogisch?

Op het moment dat mijn iMac door vrouw/kind voor iets anders wordt gebruikt, kan ik hem altijd nog op mijn PC/xbox 360/PS3 of Wii spelen.

Bijdrager
    paulthetall

Werkt ook via wineskin dus gewoon op de Mac:)

Bijdrager
    Devastation

Ik heb hem geinstalleerd op mijn Leopard en nu werkt hij weer super, vind het maar vreemd…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.