14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    mr_owen

call of duty 2 te zwaar voor macbook pro ???

hoi

ik heb een macbook pro 2;0 ghz, 1 gb ram, 256 videoram
    call of duty 2 gaat zelfs niet soepel op 800×600 …
    is dit normaal of doe ik ergens iets verkeerd ofzo ?

alvast bedankt
    ps: het is onder bootcamp met een echte call of duty 2

Bijdrager
    me.com

je moet nog de update naar 1.3 doen. De versie die je nu hebt, is niet Universal.

EDIT, zie net dat je onder bootcamp werkt. Dan kan ik je helaas niet helpen.

Bijdrager
    iSjoerd

zet de graphics wat hoger, hij geeft ook bij onze MBP aan dat 800×600 standaard is, niks van aantrekken hij werkt SUPER op de hogere graphics, in Macosx dan he!

Bijdrager
    thijsbrg

Op mijn iMac heb ik de windows versie geprobeerd en ik heb zelf de OS X versie. Met de windows versie had ik behoorlijke problemen, het beeld was erg schokkerig. Vooral de rook. De Mac OS X is veel beter en is super ‘smooth’ en ik speel op hoge instellingen. Hoe dit komt weet ik niet…

Bijdrager
    Nikita

Typisch, ik had de demo (OSX) op m’n MacBook gezet en die speelde op 1280 bij 640 o.i.d. (iig breedbeeld) heel aardig. En dat ondanks de GMA videokaart die er in zit. Dus bij een MBP moet het helemaal goed draaien.

Bijdrager
    Tjeerd

Op mijn MacBook draait ie sexy:P

Bijdrager
    Mac_Freak

ja hier ook! gewoon onder macosx draaien!

mischien dat de pc versie de x1600 (grafische kaart) nog niet ondersteund ofzo…
    had namelijk ook problemen met een vriend van me op zijn pc waar cod2 niet lekker liep met een vrij neiuwe ati kaart

Bijdrager
    Timma

Op mijn G5 Dual 1.8 draait ie zooooooo slecht.

Bijdrager
    ajvankesteren

Mijn MBP is lichter dan de jouwe, maar draait CoD2 als een zonnetje onder OSX.

”macosxnews”

je moet nog de update naar 1.3 doen. De versie die je nu hebt, is niet Universal.

Mijn retail versie 1.0 is gewoon een Universal Binary hoor – althans, volgens het logo op de DVD, en gezien de speelbaarheid geloof ik dat meteen.[/quote]

Bijdrager
    Tjeerd
    ”Timma!”

Op mijn G5 Dual 1.8 draait ie zooooooo slecht.

Op mijn G5 draait ie ook fantastisch met 1.5Gb ram

Bijdrager
    Mac-i

Dubbele post

Bijdrager
    Mac-i

Ik heb een Demo gedownload, maar als ik hem start, krijg ik een zwart scherm, verder helemaal niets. Ik kan hem vervolgens alleen afsluiten met Force Quit:-( Doe ik iets fout, of heb ik een buggy Demo? Wilde het spel eigenlijk kopen, maar ben bang, dat als de Demo niet werkt, ik mijn centen beter in mijn zak kan houden….

Bijdrager
    Mac-i

Na een hele hoop levels in de aangeschafte versie gespeeld te hebben, start CoD2 niet meer op. Net als in de demo kom ik niet meer verder dan na het splash screen een zwart scherm. Kan iemand me helpen? Heb opnieuw geinstaleerd, hardware test, prefs weggegooid, enz. Weet ’t niet meer…. iemand een idee?

Hoor ’t graag!

Groet!

Bijdrager
    Juch

Mr Owen, misschien een hele basale vraag, maar als oud-Windows user ben ik het vaak genoeg tegen gekomen. Heb je de laatste drivers van je videokaart geinstalleerd?

Ik weet niet uit mijn hoofd welke videokaart er in de 2.0 Macbook Pro zit, maar dat kun je even checken bij “Over deze Mac”

Voor een ATI
    http://ati.de/support/driver.html

Voor een NVidia
    http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

DIt heeft bij mij vaak een hoop gescheeld onder windows. In je Mac gaan de updates van je videokaart vanzelf, bij WIndows zul je het zelf moeten doen.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.