5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MacDunes

Call of Duty 2 probleem..

Ik heb een probleem met de Call of Duty 2 Multiplayer.
    Ik speel met Call of Duty 2 vaak via het internet, maar als ik dat gedaan heb en dan zelf een multiplayer spel start dan valt het spel elke keer helemaal uit . Er staat dan ook bij Game Type de naam van een server waar ik het laatst op internet heb gespeeld. Ik weet niet hoe ik dit kan veranderen, weet iemand hoe ik dit kan veranderen, of iedergeval hoe ik weer een eigen server kan starten om via het netwerk tegen elkaar te spelen.

:?

Bijdrager
    RPGboy

dat bij game type komt door mods, als je in je main map van cod kijkt zie je daar vast wel bestandjes die beginnen met z, z z z of er staat mod in, die moet je verwijderen, als het goed is werkt het dan weer :s anders moet je cod2 ff opnieuw installeren

Bijdrager
    MacDunes

Oke hartstikke bedankt het werkt weer. Nu weer even spelen.:P

Bijdrager
    Tjeerd

Die klote mods die je altijd van iedereen krijgt. Sommige zijn heel leuk maar ik heb een aantal keer gehad dat mijn cursor in CoD2 ineens een vizier was (erg irritant) of dat er in je menu ook dingen staan zoals: “Sgt. Dawg’s server” e.d.

Bijdrager
    MacDunes

Ja daar krijg ik ook een beetje de kriebels van. maar gelukkig is er een oplossing voor.
    Als je het maar kan spelen he:P

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.