5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Fata

Call of Duty 2 op mijn mac?

zal Call of Duty 2 op mijn mac draaien?

heb een powerbook g4, 1ghz, 768 mb. Dit is lager dan de system requirements, maar
    misschien is het nog een beetje te doen??

Bijdrager
    ParadoX

ik heb de laatste powerbook g4 (met readon9700-128mb) en daar draait het redelijk goed op. Met alles laag is het wel redelijk speelbaar. Helaas zit ik nu bij één ander landing op het strand (normandie o.i.d.). Je moet tegen de kliffen op klimmen, bovenaan gekomen is het zo wijds de het spel niet meer speelbaar is, en ik het level dan ook niet uit kan spelen. (1 frame p/s ofzo)

Helaas. Als je de 17″ pb hebt van 1ghz zal het denk ik totaal niet speelbaar zijn. Heb jde 15′ Alu met RD9600…. wie weet.

Bijdrager
    TGV

Je zou natuurlijk even alles (en dan bedoel ik ook de directories in /Library/… en ~/Library/…) naar een andere machine kunnen kopiëren, daar je huidige level afspelen en dan alles (of in elk geval de gewijzigde files) terugkopiëren…

Bijdrager
    Juch
    ”Fata”

Dit is lager dan de system requirements, maar
    misschien is het nog een beetje te doen??

volgens mij ligt het antwoord al in je vraag… Nee!

Bijdrager
    imacrobin

ik heb ook een g4 met 1 ghz en 768 mb en bij mij draait hij alleen op de laagste instellingen…

zoals iemand al zij… het level in normandie is dan niet te doen en de rest van het spel is ook niet geweldig om te spelen.

ik raad het je af om het te installeren

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.