6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Yves

Calculator unexpectedly quit

Sinds een paar dagen krijg ik “Calculator unexpectedly quit” als foutmelding telkens ik een update vraag van de wisselkoersen. Het heeft altijd prima gewerkt tot nu. De voorkeurstinstellingen in de prullenmand gooien helpt niet. Heeft er nog iemand dit probleem ?

Bijdrager
    ScubaMac

ja zoiets had ik ook met adresboek – en eigenlijk ook met nog een aantal programma’s. Bleek te liggen aan een font. Bij mij bleek er heel veel troep it staan in de fontmap die direct onder de HD staat (waar de fonts voor alle gebruikers in staan) nadat ik die goed had opgeschoond en suitcase de boel nog eens had laten controleren werkte het weer.

succes

Bijdrager
    Yves

Buiten de gewone fonts staat er niets abnormaal in deze folder en suitcase zegt dat alles normaal is, maar calculator wil nog altijd niet meewerken.:(

Bijdrager
    ScubaMac

tje – het probleem was bij mij ook behoorlijk hardnekkig.

(op dit moment zijn veel vensters – zelf safarie zelfs nog in het chinees) probeer natuurlijk ook eens de permissies te herstellen…

Heb je ook problemen met bv software update, adresboek of ical? die zullen toch allemaal wel hetzelfde font gebruiken..

probeer eens suitcase te sluiten en dat de calculator op te starten…

Bijdrager
    Yves

Suitcase afgesloten: helpt niet
    permissies herstellen : helpt niet

Software update,adresboek,ical of gelijk welk ander programma dat een internetverbinding wil maken werkt prima. Alleen calculator niet.

Bijdrager
    iGeysir

Ik heb hetzelfde probleem! Permissies herstellen heeft ook niet geholpen, calculatorplist wegsmijten evenmin… :(

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.