8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Kobes

Caffeine [opgelost]

Beste mensen, ik wil erg graag het miniprogramma caffeine (voor het voorkomen van de sluimerstand van de mac) downloaden, maar ik krijg het niet voor elkaar. 6kb voor het einde van het bestand staakt het downloaden telkens. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze applicatie voor mij ergens online te zetten zodat ik het kan downloaden? Ik heb me suf gezocht naar een mirror, maar kan het niet vinden. Alles wat ik vind verwijst weer naar de site van de developer, waar ik telkens tegen hetzelfde probleem aanloop…

Many thanks!

Bijdrager
    Ludo

HIER
    kun je ‘m zonder problemen zo downloaden. (5 sec)

Geblokkeerd
    Carp

Waarom wil je een prog voor iets dat al in je systeem zit?
    Bij Systeemvoorkeuren/Energiestand beide sliders op NOOIT zetten en klaar is Kobes.

Bijdrager
    stuurt

Ik snap dat wel KingCarp..

Als je het via systeemvoerkeuren wijzigt zijn het:

A: tenmisnste 4 handelingen, en als je het weer uit wilt zetten dus minsten 8, Caffeine zijn dus 2 klikken
    (Caffeine wel even in je opstartlijstje parkeren)

B: Je kunt in 1 oogopslag zien of je hem nog op altijd aan hebt staan of niet

C: Mocht je je computer uitzetten, dan hoef je er bij het aanzetten niet meer aan te denken dat hij nog op altijd aan staat.
    Bij herstart staat Caffeine standaard weer op uit. Dit is wel zo prettig als je een laptop hebt..

D: In het geval van een laptop zou je ook nog eens de instellingen voor zowel batterij als adapter modus aan moeten passen..

E: Wie wil er nu geen kop koffie op z’n bureaublad?

Bijdrager
    Kobes

Alle argumenten van stuurt zijn geldig. En voor zover ik het heb gezien is het omzetten bij Caffeine zelfs maar 1 klik. Scheelt nogal.

Helaas verwijst de link van versiontracker ook naar de site van de maker, waar ik dus op deze locatie problemen mee heb. Hij stopt op 237 van de 242kb met downloaden. Betrekkelijk frustrerend…

Dus zou je hem ergens voor mij kunnen stallen? (aangezien het jou wel lukt)

Bijdrager
    stuurt

Als je me een PM met je emailadres stuurt, dan mail ik je hem wel..

Bijdrager
    MrAcid
    Bijdrager
    Kobes

Opgelost!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.