6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    G3Lay-Z

B&W G3 -> 3Com 11Mbit Router -> Airport Express -> Stereo

:D dit gaat heel stom klinken maar ik kom er net pas achter hoe koel de airport express is en ja ik wou toch wel eens informeren of dit met mijn setup wel kan. Ik heb dus een 3 com router die verbonden is met mijn apple (lees apple heeft dus zelf geen airport kaart) kan ik dan nog gebruik maken van de aiport express.. ?? normaal zou dit niets uit moeten maken maar vraag het even voor de zekerheid.

Cheers! :apple:

Bijdrager
    Applemoes

even voor alle duidelijkheid, je wil muziek streamen via de AE? want internet enz. kun je nu met de 3com..

Bijdrager
    G3Lay-Z

het gaat puur en alleen voor de muziek, ja en de modem die er in zit.. for just in case purpose maarja dat komt bijna nooit voor.. :wink:

Bijdrager
    Rico Royal

Als je een airport extreme kaart in je mac hebt (of hoe heet dat ding, in ieder geval de 54Mbs versie) hebt moet dat kunnen. Met de 11 Mbs versie werkt het niet.)

Bijdrager
    G3Lay-Z

is het dat niet een beetje vreemd, je zou er toch vanuit gaan dat he backwards compatable zou moeten zijn,…

Bijdrager
    Applemoes

Als je de AE aansluit op de router, en dus géén IP nummers uit laat delen, moet je volgens mij gewoon via de AE je muziek laten streamen, wij doen het hier ook zo met een iMac, en een G4, de iBook kan lekker draadloos, ook een oude Powerbook G3 kon zo draadloos internet op met een 11mB kaart, maar sinds ik er een tweede AE bij heb om het signaal te vertserken kan dat niet meer door de beveiliging.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.