5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Gastonw

Button niet zichtbaar in Chrome

Hallo,

Ik heb in iWeb een website gemaakt voor m’n vader, en ik zit met een probleem:

Eerst zat ik al te klooien, omdat IE het ‘Verzenden’ knopje bij het formulier niet ‘zag’. Na lang puzzelen kwam ik erachter dat ik het iframe langer moest maken. Ziet er niet uit in Safari en FireFox, maar IE ziet de knop nu tenminste.

Nu zit ik alleen met Chrome nog: Die ziet de knop niet én leest de afbeelding niet. Hoe moet ik dit oplossen? (En misschien weet ook nog iemand een ‘normale’ oplossing voor het IE probleem)

Adres is: http://praktijkoudvossemeer.nl/Receptherhaling.html

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Dr. Maddox

Maak van:

<br />
    <TD><INPUT src="contact-send.gif" type="image" value="Send"></TD><br />

eens dit:

</p>
    <p><TD><INPUT src="../contact/contact-send.gif" type="image" value="Send"></TD><br />

Misschien dat het iets brengt…

Bijdrager
    Gastonw

Nope, had geen zin. Ik heb nu de INPUT veranderd in <button type=”submit” value=”send>Verzenden</button>.

Wederom werkt het niet met Chrome

Bijdrager
    Dr. Maddox

Moet het niet: input type=”submit” zijn in plaats van button type?

Deze kwam ik ook nog tegen:

<br />
     var widget0_htmlMarkupURL = ".//Receptherhaling_files/widget0_markup.html";<br />

Moet dat niet:

<br />
     var widget0_htmlMarkupURL = "../Receptherhaling_files/widget0_markup.html";<br />

..zijn?

Bijdrager
    Gastonw

Input of button moet in principe niets uitmaken, het verschil is dat je bij button tussen de tags html kunt gebruiken.

Dat tweede weet ik niet, dat heeft iWeb automatisch gedaan…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.