3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Geedee

Butler en DefaultFolder

Ik gebruik al héél lang – tot volle tevredenheid – DefaultFolder. Nu ontdek ik de kracht van Butler (gratis). Butler kan, net zoals DF, folders openen via hotkeys, iets wat ik veel gebruik (B kan natuurlijk nog veel meer). Ik zou dus DF kunnen deleten en het gratis Butler gebruiken, maar … Butler heeft geen save-mogelijkheden zoals DF. Is het nuttig om beide progs samen te gebruiken of is dit regelrechte overkill? Enige ervaring met het gebruik van allebei?

Bijdrager
    satdoxter

Wat bedoel je precies met save mogelijkheden je kunt alles in het config scherm droppen en het is al gesaved, Butler is behoorlijk uitgebreid er zijn weinig dingen wat het niet kan, ik ben zelf momenteel aan het experimenteren geslagen met Butler, Quick Silver en launchbar 5, die laatste vind ik tot nu toe het makkelijkst en erg mooi draaien vooral erg snel en stabiel.
    Maar ieder product heeft z’n charmes.

Bijdrager
    Geedee

Met save-mogelijkheden bedoel ik dat als je in eender welk prog bewaart, DefaultFolder heel wat opties aan het standaard save-dialoogvenster toevoegt. Die opties maken het saven een stuk eenvoudiger en vooral sneller. Dat kan Butler m.i. niet.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.